Division 2 Gear sets och vapen

Permalänk

Division 2 Gear sets och vapen

Vilken kombination av gear set och vapen föredrar ni för PvE/PvP? Har ganska nyligen kommit upp i 500 så börjar nu aktivt försöka välja gear utifrån deras stats och inte bara score, men blir för tillfället lite väl överrumplad av alla stats, egenskaper, skillpower osv.

Vad är era favoriter, och vilken spelstil är det för?

Permalänk
Medlem

Oj oj. Var ska man börja liksom... Möjligheterna är oändliga efter TU6. Skill builds är OP nu. Metan i pvp är clutch builds.

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk

Okej är det någon speciell meta även för vilka skills som ger bäst synergi med gear? Kör mest turret + chem launcher för PvE.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nope. Burst dmg är clutch builds och pve sky is the limit. Spela med vad som passar dig bäst.

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk

Okej det var ju bra att veta! Då får jag sakta men säkert gå igenom alla items tills jag hittar något jag gillar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Du kan ta det snabba vägen å kolla på Youtube för builds. Då vet du vad måste farmas. "Kända" som t.ex. WIDDZ

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk

Det får jag ta och göra! Tack för infon 🙂

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

knappt spelat D2 sen dom "fuckade" upp allt. Är de lika uselt än eller finns de guldkorn nu? På officiella förumet läser man inget bra.

Permalänk
Medlem

Nä det är ganska dött men man spelar ändå

Visa signatur

Cloothing optional!!!

Permalänk
Medlem

Kul tråd. Jag funderar på att plocka upp spelet nu🙂 Jag gillade miljön i första spelet väldigt mycket, men trist att man ej kunde gå in i några hus. Och kändes ej som att man hjälpte civilbefolkningen hur mycket man ej slogs mot bad guys. Det andra negativa var hur komplicerat det var med all utrustning i första spelet. Jag som ej spelar så mycket mmorpg, tyckte det var svårt med alla olika nivåer av allt. Och av det som jag tolkar i tråden verkar det fortfarande vara så? Någon här som har ett tips "försök plocka upp den här combon när du startar spelet?" eller ska man bara satsa på så hög levlad gear som möjligt när man kör igång med tvåan?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3600X, PRIME B350-PLUS, 32GB DDR4 3200, Samsung EVO 860, Radeon RX 5700 AMD Reference, ViewSonic VA2719-2K https://xbox-series.se/