Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

11"+ utan att det kostar en arm?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Рос&#10
Registrerad
Nov 2011

11"+ utan att det kostar en arm?

Hallå!

Har en iPad som är i storleken 9.7ish. använder den mest till att kolla YouTube/filmer liknande och funkar väldigt bra.

Men jag fick leka lite med en polares pro som var 12" och blev helt såld.

Men däremot är jag inte beredd på att lägga ut kontantinsatsen på en bättre begagnad bil för något jag egentligen bara använder för att kolla youtube. Jag har sneglat på Windows plattor men så fort man kommer upp till 12" så springer lappen iväg långt mer än vad jag känner att jag vill lägga.

Har ni några tips? Kraven är egentligen bara 11"(helst 12+) med ok kvalitet, wifi. Android eller Windows är sak samma.

Tackar!

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ulricehamn
Registrerad
Jan 2006
Skrivet av Carlj:

Hallå!

Har en iPad som är i storleken 9.7ish. använder den mest till att kolla YouTube/filmer liknande och funkar väldigt bra.

Men jag fick leka lite med en polares pro som var 12" och blev helt såld.

Men däremot är jag inte beredd på att lägga ut kontantinsatsen på en bättre begagnad bil för något jag egentligen bara använder för att kolla youtube. Jag har sneglat på Windows plattor men så fort man kommer upp till 12" så springer lappen iväg långt mer än vad jag känner att jag vill lägga.

Har ni några tips? Kraven är egentligen bara 11"(helst 12+) med ok kvalitet, wifi. Android eller Windows är sak samma.

Tackar!

Tjenare, jag har precis köpt en surfplatta till min mor av Samsungs A-serie, helt ok prestanda till ett rimligt pris, dom har kapat "lyxdetaljer" som fingersensor, stereoljud, men just i mitt fall köpte jag den med kraven att kunna köra netflix, youtube, surf och helt enkelt en större skärm för att göra "mobila" ärenden :D, jag blev faktiskt imponerad av vad man fick för slantarna.
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5081527

Vi har alla hört att en miljon apor med skrivmaskiner förr eller senare kommer att återskapa Shakespeares samlade verk. Tack vare internet vet vi nu att detta inte stämmer.