Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!
Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2009

Ryzen 3600 paket.

Hej, sitter idag på en i5 2500k som jag känner gjort sitt så tänkte behålla mitt nuvarande gtx1070, nätagg och lagringen jag har, resten vill jag ha nytt, det jag söker är så mycket prestanda som möjligt och gärna ett tyst och stilrent chassi, och en ny SSD då jag känner att min evo 840 120gb inte riktigt håller måttet längre, SSDn får gärna ligga på 200gb+ min budget ligger på ca 6500, det jag har svårast att välja ut är mobo och minnen, all hjälp uppskattas.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2011

Jag hade köpt typ detta. Går ju att ändra till 500gb och en ny cpukylare om du vill ha det tystare

Skickades från m.sweclockers.com

B450 Tomahawk 3700X 16gb G.Skill Flare x 860 Evo Noctua DH15 Seasonic focus+ 750W FD Define C Gigabyte RTX 2070 windforce

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Åland
Registrerad
Jul 2005

Kan varmt rekommendera ovanstående då jag införskaffade nästan samma uppsättning, valde annan minne, chassi och vattenkylning.

Skickades från m.sweclockers.com

Ryzen 5 3600, 16gb Kingston ddr4 Fury rgb, 1TB SSD, 2TB HDD, Silentiumpc Signum SG1X TG RGB, Deepcool GAMMAXX L240, Linux Mint.