Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Sep 2016

Corsair K65 RGB strular

Hej.
Har 2 st K65 rgb här i hushållet och båda två strular. Det ena har hängt sig så den går inte att stoppa från att skriva streck ( —————) det andra beter sig lustigt. När man spelar fps spel typ Overwatch så rätt som det är börjar gubben röra sig i sidled, trycker jag då några gånger på en random tangent slutar det för att sen funka några minuter och sen är det så igen. Nästa game kanske det funkar utan problem. Lite irriterande kan jag säga.
Uppdaterad senaste CUE.
Tack på förhand.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2012

@Suzukii: Är du säker på att det är tangentborden som är trasiga? Ibland kan en del skumma fel uppkomma beroende på vilka program som körs på datorn. Jag vet själv att jag har haft problem med att ASUS olika övervakningsprogram skapat en massa skumma fel. Både krascher och bokstäver som inte går att skriva. Stäng ner alla onödiga program och testa dig fram innan du skickar iväg tangentborden.

BeQuiet Dark Base 700 White Ltd Edition ll Intel i9-9900K ll Asus Prime z390-a ll 32GB Corsair Vengeance RGB Pro White DDR4 3200Mhz ll Asus RTX 2080 Ti ROG Strix OC ll Corsair RM850x white PSU ll Corsair H100i RGB Platinum ll Samsung 850 EVO 500GB SSD ll Samsung 860 EVO 2TB SSD ll Acer X34 Predator ll Win10 Pro ll Razer Black Widow ll Logitech G305 II Thrustmaster Hotas Warthog ll RX-Viper pedals ll Hyperx Cloud 2 ll Track-IR

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Sep 2016
Skrivet av Aqua_HeaD:

@Suzukii: Är du säker på att det är tangentborden som är trasiga? Ibland kan en del skumma fel uppkomma beroende på vilka program som körs på datorn. Jag vet själv att jag har haft problem med att ASUS olika övervakningsprogram skapat en massa skumma fel. Både krascher och bokstäver som inte går att skriva. Stäng ner alla onödiga program och testa dig fram innan du skickar iväg tangentborden.

Har testat på 2 olika datorer en laptop och en gamingdator, uppför sig likadant. Tack för svar

Skickades från m.sweclockers.com