När väntas Inet få in de nya Glorious Model O med ny kabel/kartong?

Permalänk
Medlem

När väntas Inet få in de nya Glorious Model O med ny kabel/kartong?

Glorious har uppdaterat alla sina modeller med nya bättre muskablar och en bättre kartong som inte förstör kabeln typ. (nya kartongen är plattare och större så enkel att skilja :>)

När väntas Inet få in dessa uppdaterade ?

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Nivity:

Glorious har uppdaterat alla sina modeller med nya bättre muskablar och en bättre kartong som inte förstör kabeln typ. (nya kartongen är plattare och större så enkel att skilja :>)

När väntas Inet få in dessa uppdaterade ?

https://pbs.twimg.com/media/EIac0Q5XsAE0QEp?format=jpg&name=large

Tror ingen annan än Inet kan tänkas svara på detta. Varför inte fråga Inet via deras kontaktvägar?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Tror ingen annan än Inet kan tänkas svara på detta. Varför inte fråga Inet via deras kontaktvägar?

Skickades från m.sweclockers.com

Det är precis det jag gör?
Forum Övrigt Butiker och tillverkare Inet

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Nivity:

Det är precis det jag gör?
Forum Övrigt Butiker och tillverkare Inet

Jag rekommenderar fortfarande att använda de normala kontaktvägarna.

Citat:

OBS! Denna forumdel är ingen kundtjänst
I avdelningen Butiker och tillverkare har alla medlemmar möjlighet att påverka företag i datorbranschen genom att exempelvis ge konstruktiva förslag om förbättringar av utbud, service och produkter. Denna forumdel ska dock inte användas för att ta upp konflikter. Dessa frågor diskuteras istället i Konsumenträtt.

Vänligen observera att forumet inte heller ska ses som en motsvarighet till den ordinarie kundtjänsten. Vid exempelvis frågor om en specifik order, leveranstider och returärenden är det lämpligare att använda de officiella supportkanalerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Jag rekommenderar fortfarande att använda de normala kontaktvägarna.
Skickades från m.sweclockers.com

Ja det må hända, men det är fortfarande Inets forumsdel och därför frågar jag Inet och ingen annan.

PS, har frågat om sådant tidigare här och även andra på forumet och fått svar

Sen det du citerar är felaktigt, detta är inte en frågan om leveranstid.

Och jag antog att det är bra med lite levande forumsdel så företagen vill stanna kvar, men jag drar iväg ett mail istället så kan du låsa denna tråden om du önskar

Permalänk
Inet
Skrivet av Nivity:

Glorious har uppdaterat alla sina modeller med nya bättre muskablar och en bättre kartong som inte förstör kabeln typ. (nya kartongen är plattare och större så enkel att skilja :>)

När väntas Inet få in dessa uppdaterade ?

https://pbs.twimg.com/media/EIac0Q5XsAE0QEp?format=jpg&name=large

Hej Nivity,

Tack för ditt meddelande!

Vi har inget direkt bekräftat leveransdatum för den nya revisionen av Glorious O. I skrivande stund så är det denna nya version som är de som rullar av bandet på fabrik och som kommer att ersätta nuvarande Glorious O i sinom tid.
Fick jag gissa skulle jag säga någon gång Q1 2020 så kommer lagret vara helt ersatt med den nya batchen, men då är det som sagt en ren gissning.

Vänligen
Inet Kundservice

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Hej Nivity,

Tack för ditt meddelande!

Vi har inget direkt bekräftat leveransdatum för den nya revisionen av Glorious O. I skrivande stund så är det denna nya version som är de som rullar av bandet på fabrik och som kommer att ersätta nuvarande Glorious O i sinom tid.
Fick jag gissa skulle jag säga någon gång Q1 2020 så kommer lagret vara helt ersatt med den nya batchen, men då är det som sagt en ren gissning.

Vänligen
Inet Kundservice

Tackar för informationen
Avvaktar lite och hör av mig innan en beställning då för ny rev