Sonic The Hedgehog 2 – Ny trailer, ny design!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Sonic The Hedgehog 2 – Ny trailer, ny design!

Minns du första trailern till kommande Sonic-filmen? Eller har du förträngt hur underbart ... ful, han blev? Nu är är en ny trailer ute och vår favorit igelkott har minst sagt fått sig ett ordentligt ansiktslyft.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Sådär ja! Mycket bättre!

Visa signatur

Ryzen 5600X | MSI Tomahawk | GTX 3070

Permalänk
Praktikant ✨

Det är ju en klar förbättring mot förra trailern!

Permalänk
Medlem

Ser så SJUKT mycket bättre ut.
Trailern var grym också.

Hypad inför filmen, kul att se Jim Carrey vara galen igen också, det var alldeles för länge sedan

Permalänk
Medlem

Och en Ramones låt på det, kan inte bli bättre

Skrivet av JonasT:

https://i.imgur.com/LKSvLXn.jpg

Det är ju en klar förbättring mot förra trailern!

Han ser mer ut som en varulv på första bilden

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Härligt.

Filmen kommer fortfarande floppa, och Jim Carrey kommer vara enda behållningen.

Permalänk
Medlem

Jag ser ingen skillnad?

Permalänk

Jag tror favoritigelkott skrivs som ett ord? 🤔

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7800 XT | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

Ser mycket bättre ut nu. Trailern var roligare med

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, lg 27gl850, rx 7800 xt

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Härligt! Rolig trailer, bra musik och de ikoniska Sonic-ljuden ger mig ett nostalgiskt flin på läpparna, trots att jag var Nintendo-nörd väl in på 00-talet. Och Carrey är ju som klippt och skuren för rollen. Lär inte bli någon biosuccé, men jag ser fram emot att se den i alla fall.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Händerna var också en enorm grej som de fixade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av K-D][Aramis:

Jag ser ingen skillnad?

https://www.zeiss.se/vision-care/se-battre/zeiss-syntest-onli...

Permalänk
Expertgissare

Nu börjar det likna något, kanske sevärd till och med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av K-D][Aramis:

Jag ser ingen skillnad?

Kolla på andra bilder. Kroppen är mycket bättre.

Permalänk
Medlem

Hahaha, ser mest fram emot att få veta vad denna lilla retuschering kommer kosta dom i slutändan.
Stor kudos till dom dock som lyssnade, gjorde om och gjorde rätt!

Permalänk
Medlem

ENORM förbättring. Från att ha känt "ergh... usch... denna hoppar jag nog" så känner jag att denna blir mysig att ligga i soffan och kolla på.

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nivity:

Hypad inför filmen, kul att se Jim Carrey vara galen igen också, det var alldeles för länge sedan

Jim Carrey kan vara underhållande men passar han verkligen som Dr Robotnik?
Är fortsatt skeptisk, sen kunde de ju försökt få han att likna karaktären han ska föreställa i'a'f litegrann......

edit: skulle kanske sett hela trailern innan jag kommenterade, verkar som de gjort om en del dr robotnik scener också https://comicbook.com/gaming/2019/04/30/sonic-the-hedgehog-mo...

Detta var säkert gratis

Permalänk
Medlem

10/10 jämfört med den förra katastrofen till design. Proportionerna är korrekt, skorna ser ok ut, handskarna är där, till och med trailern är bra. Inget mera mjau och tacka gudarna, ingen mer gangstas paradise. Fattar inte hur dom kunde fucka up så hårt första gången. Dom fick till och med lite klassiak tunes och ljud.

meh
Permalänk
Medlem

Mycket bättre. Detta luktar Oscar lång väg!

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 1600 GPU: Asus GeForce GTX 1060 6GB DUAL Moderkort: MSI B350M Mortar
RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 3200MHz PSU: Corsair RM750X
Laptop: ThinkPad T480s, Core i7 8550U, 16GB RAM Mobil: Samsung Galaxy S10

Permalänk
Bildexpert

Var det något fel på första trailern alltså?

Permalänk
Medlem

Mycket bättre, kanske möjligt att man tom ser den på bio.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Klart bättre men tycker personligen designen på denna är mer klassisk. Samt att de borde använt och mixat original musiken från spelet. Ta och kolla och säg vad ni tycker ni som växte upp som jag till spelet.

https://youtu.be/SX9EwLbmDuI

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Men för tusan, hans ögon sitter ju inte lika långt ifrån varandra!

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Alltså det är ju helt sjukt hur ful han var innan. Hade glömt bort det men blev shockad när jag såg det igen.

Permalänk
Inaktiv

Men lite dålig trailer, känns som man sett hela filmen nu haha..

Permalänk
Medlem

Fortfarande jätteful, men mindre ful än tidigare. Känns helt ointressant med ytterligare en medioker, hollywoodrulle.
Hur många nästan likadana filmer behövs det?

Visa signatur

Arch | 1440p 165Hz IPS | 7800X3D | 1080ti | 64GB@6GHz | SN850 2TB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Yonie:

Härligt.

Filmen kommer fortfarande floppa, och Jim Carrey kommer vara enda behållningen.

Se det som en Jim Carrey komedi: Sonic Edition. Personligen skiter jag i hur det går för filmen så länge jag själv får njuta när jag ser den.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Men för tusan, hans ögon sitter ju inte lika långt ifrån varandra!

Jodå, jag var tvungen att kontrollmäta, men jag fick det till att det högra ögat är precis lika långt ifrån det vänstra som det vänstra är från det högra! Det måste vara en synvilla!

Visa signatur

Är du snabbare än en gris? AnimalSpeeder ger dig svaret:
http://itunes.apple.com/se/app/animalspeeder/id551490974?l=en...

Permalänk
Medlem

@AplAy: Sorry, jag förtydligar:

Filmen kommer floppa kritiskt och kommersiellt, där Jim Carrey står som enda behållningen.

PS: Min förhoppning är att fansen får en bra upplevelse. Däremot är jag väldigt skeptisk till att omdesignen av Sonic kommer rädda filmen från katastrof.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazok:

Hahaha, ser mest fram emot att få veta vad denna lilla retuschering kommer kosta dom i slutändan.
Stor kudos till dom dock som lyssnade, gjorde om och gjorde rätt!

Hade en diskussion om det var med flit. Rendera tillräckligt mycket för att få ihop första trailern. Få extremt mycket gratis uppmärksamhet. "Rätta up" sonic och få extremt mycke gratis marknadsföring igen som dom goda, som lyssnat på fansen.

Hade nog aldrig hört talas om filmen om det inte varit för första trailern

Edit:
Ska ta av foliehatten nu

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Du behöver inte vaccinera dina barn, bara dom du vill behålla.