lyckas skaffa disney+ ?

Permalänk
Medlem

lyckas skaffa disney+ ?

Försöker skaffa ett disney+ konto men har problem med betalningsdelen. Hur kommer man runt det? Har vpn satt till new york men eftersom jag inte har ett US kreditkort eller US paypal så vill den inte godkänna min betalning.

vill ju skaffa disney+ redan nu men behöver hjälp hur man smidigast kommer runt hela betalspärren.
finns det något sätt att fakea att man bor i usa men fortfarande använder sina vanliga betalkort och sånt eller?

Permalänk
Medlem

VPN fungerar enligt vissa. Inte hört någon som har problem med betalningen.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Nimafor:

Försöker skaffa ett disney+ konto men har problem med betalningsdelen. Hur kommer man runt det? Har vpn satt till new york men eftersom jag inte har ett US kreditkort eller US paypal så vill den inte godkänna min betalning.

vill ju skaffa disney+ redan nu men behöver hjälp hur man smidigast kommer runt hela betalspärren.
finns det något sätt att fakea att man bor i usa men fortfarande använder sina vanliga betalkort och sånt eller?

De tar kanske paypal?

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

provade både med visa kortet och paypal men får bara detta error.

Permalänk
Hedersmedlem

Har du registrerat paypalkontot som US? Gissar på att de kollar den vägen för paypal. Fast det kanske inte är så lätt? Har inte testat det där själv.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Ett sådand där företag som erbjuder engångskort kanske? Typ https://privacy.com eller anndra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

Testa växla Paypal pengarna till USD.

Permalänk
Medlem

Du får gå via mobil. Regga ny mail/konto via amerikansk vpn. Köp gift cards som du laddar in och betalar med. Google Play gift card eller iTunes gift card.

Permalänk
Medlem

Tips på var/hur köpa US google play gift card med email? Försökte med mitt gamla amerikanska amazon konto men varje gång jag försöker så slår deras säkerhetssystem ifrån och säger att dom tror någon försöker kapa mitt konto och därför slagit stopp på ordern och att jag behöver resetta kontot på nytt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimafor:

Försöker skaffa ett disney+ konto men har problem med betalningsdelen. Hur kommer man runt det? Har vpn satt till new york men eftersom jag inte har ett US kreditkort eller US paypal så vill den inte godkänna min betalning.

vill ju skaffa disney+ redan nu men behöver hjälp hur man smidigast kommer runt hela betalspärren.
finns det något sätt att fakea att man bor i usa men fortfarande använder sina vanliga betalkort och sånt eller?

Jag kör iPhone, och köpte itunes gift cards som jag lade till på mitt kanadensiska apple-id.
Kanada har typ samma utbud som US och jag jobbar häröver just nu, så smidigt att köpa över disk härborta.

Iaf, provade att köpa via Apple.ca men hade ej fått de mailade efter ett dygn. Förmodligen pga av svenskt betalkort. Amazon.ca fann jag inga itunes gift cards på. Amazon.com säljer däremot amerikanska men ej det jag sökte.

Ett råd är att köpa på https://www.carddelivery.com/
Inte gjort det själv dock.

Kör NordVPN och funkar fint, men som sagt, just nu kan jag köra utan VPN.

Måste säga att jag gillar Disney+ skarpt. Mandalorian var dessutom textad på svenska!
Betalat för ett år, 90cad.

Den info jag sitter på, fråga om det är något

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

En annan sak jag är fundersam över, gjorde ett nytt google konto på telefonen med vpn aktiverat och allt och bytte även till det kontot i play store, men i account under "country and profiles" så står det "Switch to the United States Play store" men allt är grått och går inte ändra, är det inte satt till amerikanska play store iaf? Behöver jag radera min gamla google profil helt? (är en oneplus 5t jag har)

Permalänk
Medlem

Denna Disney+ tråden som finns så fyller på med att mitt konto måste blivit kapat. Mailadresen kände de ej igen idag, bytte passw på de tjänster som var knutna till detta.
Sen registrerade jag om Disney+ med samma mailadress vilket just nu resulterar i att appen kör på gamla abonnemangen och websidan tror att jag har ett nytt konto, och ber mig fylla i kreditkortet. Får se vad som händer, mycket arbete för att se the Mandalorian nu