Permalänk
Medlem

ersättare till min gamla troga naga

Har haft nagan v1 sen den kom ut och den har funkat ypperligt, har varit lite problem på vägen men inget större problem,

just nu sitter jag på enm corsair dark core som jag inte skulle tvinga på min värsta fiende fy fan vilket skit(en trådlös mus som vägrar fungera trådlöst med medhörande dongel, i trådat läge tappar den hela tiden anslutningen och man måste dra ut sladden och sätta i den för att den ska fungera igen, och ibland funkar inte det heller, hade jag kunnat ge negativa betyg hade jag gjort det.) så nu måste det köpas in en vettig bra mus för inte för hög peng inget över 1000 riksdaler. Helst skulle jag vilja ha knappar där framme som på nagan till vänster för pekfingret, man har ju vant sig rätt hårt vid att ha bakåt och framåt där framme, sen behöver man ju nån tumknapp, helst flera för discord och till spel.

Permalänk
Medlem

@Tralle: Trivs du med en större mus och vill ha flera knappar så är ju Logitech G502 ett populärt val med 2 knappar på vänsterklick.

Permalänk
Medlem

@Gustenrocks: gick och köpte en g402a på erlgiganten var på rea för 333 spänn verkar lovande

Permalänk
Medlem

@Tralle: Ja, den finns med ja! Tänkte jag inte ens på. Blir säkert bra! =]