Permalänk
Medlem

VESA-adapter till Samsung C34F791

Hej,

Jag skulle vilja väggmontera min skärm och det ska vara möjligt vid användande av passande adapter.
Adaptern ska finnas med i förpackningen, något som inte min skärm har (köpt begagnad).

Tänkte därav höra om det finns någon eldsjäl här på forumet som vet antingen vart jag kan få tag på en eller ännu bättre har en överbliven. Jag betalar givetvis för mig och är väldigt tacksam för all hjälp som jag kan få.

Jag har pratat med Samsung och detta är inget som de tillhandahåller utan de har hänvisat mig till deras servicepartners, dessa har jag också mailat. Så tänkte höra med er i väntan på svar.

Tack på förhand.

/Per

Visa signatur

Gillar prylar och spelar sällan

Permalänk
Bildexpert 📺

@bjuhr: Du har nog störst chans på sådana sajter som ebay och liknande. Ibland försöker folk sälja ut sina trasiga skärmar i hopp någon peng. Annars finns det lösningar för VESA-utmanade skärmar med fästen som klämmer/greppar skärmen på plats.

Permalänk
Medlem

Kan det vara denna du ska ha?

BN96-41711B

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

Kan det vara denna du ska ha?

BN96-41711B

Det känns mycket riktigt som att det är den jag ska ha, tack !

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gillar prylar och spelar sällan

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjuhr:

Det känns mycket riktigt som att det är den jag ska ha, tack !

Skickades från m.sweclockers.com

Verkar gå att beställa men lågt lager saldo: https://www.zandparts.com/en/Samsung-BN96-41711B

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2