Intel "Rocket Lake" tar ny arkitektur till entusiaster för första gången sedan 2015
Number Six
|
Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter. |
● |
|
Chefredaktör ♥ ★
Jacob Hugosson
|
Kontaktas enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter. "Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner |
● |
|
Medlem ♥ ★
|
ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook. Första inlägget i en tråd är sällan relevant när tid har förflutit. Vänligen svara på mitt senaste inlägg i tråden, inte det första, annars blir det kass. |
● |
|
Medlem ♥
|
För övrigt anser jag att MS FlightSim X borde vara standard som ett av benchmarkprogrammen. |
● |
|
Medlem ♥ ★
|
ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook. Första inlägget i en tråd är sällan relevant när tid har förflutit. Vänligen svara på mitt senaste inlägg i tråden, inte det första, annars blir det kass. |
● |
|
Medlem ♥ ★
|
● |
|
Medlem ♥
|
För övrigt anser jag att MS FlightSim X borde vara standard som ett av benchmarkprogrammen. |
● |
|
Chefredaktör ♥ ★
Jacob Hugosson
|
Kontaktas enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter. "Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner |
● |
|
Medlem ★
|
NZXT H440 | Intel i7 7700K @ 5 GHz | Asus strix Z270H Gaming | 16GB Corsair DDR4 3200 mhz | EVGA RTX 2070 Black | 512 GB Samsung Pro 850 SSD | Corsair HX750 | |
● |
|
Hårdvara
Mjukvara
Övrigt
- 10:13Gamestop stänger alla butiker under 2020 67
- 11:58Intels färdplan täcker in 7, 5, 3, 2 och 1,4 nanometer till år 2029 63
- 17:15I butiken: SweClockers Hexagon Mousepad – vår alldeles egen musmatta! 92
- 13:48Modda Fractal Design-chassi i GTFO-tema och vinn datorbyggarpaket 2
- 16:02Elgiganten bemöter SweClockers kritik kring artificiell Black Friday-kö 123
- Vart (bör?) man beställa mikrokontrollers? 0
- Är Die Hard en julfilm? 49
- Tangent "plockare"? 19
- Skrivbord/Bordsskiva i valnöt 10
- Televaruhuset ser rött – polisanmäler SweClockers 558
- Ny dator hittar ej mus... 2
- Renovera Rör-radio, vintage. Tips ? OBS Varning till modemanvändare, stora bilder ;) ;) ;) 9
- Sapphire Radeon RX 5500 XT Pulse 53
- Intels färdplan täcker in 7, 5, 3, 2 och 1,4 nanometer till år 2029 63
Säljes
- Seasonic Prime Ultra Platinum 750Widag
- Gigabyte Aorus GTX 1070 Gaming Boxigår
- Z77 itx paket, Commander Pro, radiatorer m.migår
- Fractal Design Define C (ej fönstersida).igår
- RTX 2080 Ti, i9 9900K, 32GB RAM m.m säljes pga flytt. 3 månader gammaligår
- Nätverksprylar - Routers och switchigår
- Ryzen 7 2700 + Wraith spire kylareigår
- ASRock Z97E-ITX/ac, i5-4690K, 2x4GB DDR3 HyperX /1600Mhz, Fractal Design Integra M 550W och MSI 970igår
Just nu i butiken
Populärast på Prisjakt
Mobiltelefoner
Externa nyheter
Senaste nyhetsrubrikerna
Spelnyheter från FZ
- Game Awards-rea på Steam – Red Dead 2, Resident Evil 2, A Plague Tale...igår
- Nystartad studio har ett enda syfte, och det är att göra nytt Commandos-speligår
- Närmare 3 miljoner har spelat Halo-samlingen senaste veckanigår
- Sista trailern för Netflix The Witcher innan premiären nästa veckaigår
- Här ser du The Game Awards inattigår