Speldator för Fortnite etc i7-3770K/GTX970

Permalänk
Medlem

Speldator för Fortnite etc i7-3770K/GTX970

Shuttle Inc. SZ68R
http://global.shuttle.com/products/productsDetail?productId=1...

Intel Core i7-3770K @ 3.5 GHz
16GB (4x4GB) Corsair DDR3 @ 1,330 MHz
SSD 240 GB OCZ-AGILITY3
EVGA NVIDIA GeForce GTX 970
Min Windows 10 pro borde fortfarande aktivera på den, jag installerar om den och berättar status när vi är överens.

Pga av formfaktorn så klockar den inte så högt. 4.3 på orginal spänning, 4,5 på +150mV över det så orkar inte kylningen. Nollar BIOS om vi inte kommer överens om nått annat. Nätagget är 500W 80+ Bronze. Så länge du inte överklockar både CPU och GPU till max så orkar det fint.

Jag tänker mig den som en bra julklapp för barn som vill spela Fortnite, Overwatch eller liknande. En ivy 4c/8t är helt klart relevant även i dag på nyare titlar så länge man spelar i 1080p60. Bor i Stockholm och prioriterar avhämtning, lådan med bärhandtag finns kvar. Om du vet vad som ska spelas på den kan jag säkert köra ett benchmark eller två. Men du får den "ready to use" med ominstallerad windows

Om ingen bjuder på datorn så kan jag tänka mig sälja delar men föredrar att sälja den komplett. Jag reserverar mig att sälja den till det pris jag vill och vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är intresserad av komma i kontakt med dig angående datorn, tyvärr verkar det vara någon inbyggd regel som hindrar mig att kontakta dig via tråden om man inte varit medlem i mera än 7 dagar??
Jag har mailadress tokeken77@hotmail.com
Mvh
Peter

Skickades från m.sweclockers.com