Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

2st iPhone X och 1st iPhone XS

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2005

2st iPhone X och 1st iPhone XS

Då stora delar av familjen bytt upp sig till iPhone 11 säljer jag nu följande:

En iPhone X 64GB space gray olåst i fint skick förutom ett mindre märke på ramen trots att den suttit i plånboksskal hela tiden. Kartong och laddare medföljer, försöker hitta kvittot för närvarande. Batterihälsa 88%.
Första fyra bilderna.
Köp nu pris: 4800

En iPhone X 256GB vit baksida i mycket fint skick. Olåst. Kartong, laddare och kvitto finns. Batterihälsa 88%. Bilder kommer på tisdag då jag kommer hem igen.
Köp nu pris: 5500

En iPhone XS 64GB vit i mycket fint skick. Olåst. Kartong och laddare medföljer, försöker hitta kvittot. Bilder och batterihälsa (har för mig den är 90-95%) kommer på tisdag då jag kommer hem igen.
Köp nu pris: 6000

Tar gärna emot bud strax under köp nu priser men reserverar mig för att jag ev inte vill sälja under köp nu priserna. Kan mötas upp runt om i Stockholm.

Läs hela annonsen här

Macbook Pro 13"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Okt 2010

Sitter/har det suttit skärmskydd på XS?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2007

Hur bra skick är det på XS? Skärmskydd? Repor eller liknande?

Kan tänka mig att betala 5500:- för den om du har kvitto och hämta den så fort du kan.

i7 8700k | GTX 1080 Ti | 16GB DDR4 3000mhz | ASUS Strix Z370-F | Corsair H115i | SSD Samsung 850 250GB + MX300 525GB / 2TB WD Green | EVGA Supernova G2 750w | Asus ROG SWIFT PG278Q

Laptop: Macbook Pro 13.3'' MID 2017 | Dell XPS 13

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2005

iPhone X 64GB och iPhone XS sålda.

Skickades från m.sweclockers.com

Macbook Pro 13"