Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Throwback Thursday: Jonas och Emil i första Fredagspanelen

Trädvy Permalänk
Cyberman
Registrerad
Dec 1999

Throwback Thursday: Jonas och Emil i första Fredagspanelen

För nio år sedan fick två bekväma nördar utan kameravana för sig att snacka strunt framför en kamera. Resten är historia.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ulricehamn
Registrerad
Maj 2004

Nu blir det nostalgi.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Mar 2011

Jag gillar att ni i andra avsnittet börjar som om det redan då var givet med Fredagspanelen.
Sist jag åt något samtidigt som jag kollade på Fredagspanelen var jag på ett lan och mumsade i mig paj med currykyckling.

Lian Li PC-B25FB | i7 2600k @ 4,4 GHz | MSI Geforce GTX 980 Ti Gaming 6G | MSI P67A-GD55 B3 | Corsair Vengeance 16GB DDR3 | Fractal Design Tesla R2 650W | Samsung 850 EVO 250GB x 2

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norrköping
Registrerad
Jun 2011

"Javisst"

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2010

Vågar man se det här?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2013

Förvånansvärt bra! Tyckte inte alls det var så stor skillnad mot nu. Snyggt jobbat.

Trädvy Permalänk
Skäggig legend
Plats
Täby 289/124Mbit
Registrerad
Jan 2006

Här ligger man i soffa under filten och myser, så ser man detta... Swec har kommit så sjukt långt!! <3

Tråden om Skägg!

Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RX Vega 56 - MG279Q - BX500 480GB + 4TB WD
LG 65" OLED B6

 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 
Office: - MacPro 5,1 - 12-core - GTX1060 - 512GB SSD - 64GB DDR3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2009

Det där låter ju lovande. På tiden att Intel lanserar något nytt, man blir ju lite köpsugen!

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falun
Registrerad
Feb 2010

Första panelen och som fick mig motiverad att lära sig om just hårdvara. 💻

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6850K 4.5GHz | 32GB RAM | RTX 2080

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2016

Kan vara de roligaste jag sett på länge...HAHAHAHA!

Emil du är som vin!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Norr
Registrerad
Dec 2004

Har nog i princip aldrig sett den (frånsett ev någon min av något avsnitt för länge sen), då ska ju sägas att jag besöker både huvudsidan och forumet flertalet gånger per dag och varje dag..

På något sätt lockar den inte alls.
Kollar inte så ofta videogenomgångar och liknande öht, då det känns som att man får informationen mer effektivt genom att snabbt ögna igenom text istället. Har man varit in och läst dagligen både här och på andra sidor, så upplever jag att jag har tillräcklig koll och då tillför Fredagspanelen inte så mycket.
Inget illa om Emil och Jonas som så.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mantorp
Registrerad
Sep 2010

knappt man minns dessa gamla paneler man kan säga att det har gått framåt eller som Jonas säger
"faktiskt, faktiskt"(0:43 in om någon undrar)

Moderkort: GA-Z170N-Gaming , Minne: 2X8GB HDD1: 840 EVO 250Gb, HDD2: 860 Evo 500Gb CPU: 6700K, Kylning: NH-D15 GPU: MSI GTX 1070 Gaming X Låda: Define Mini, PSU: RM650i Mus: Harpoon RGB, Tangentbord: Strafe RGB MK.2
Monitor: XB271HU / XG270HU
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Galaxy S10e
Media-dator: GA-H87N-WIFI, i3-4130, 8GB minne ,K400 tgb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
uppsala
Registrerad
Sep 2010

Nostalgi!

Det var alltid ett glas rött på fredagen, hörlurar på o koppla av.

C

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Jan 2006

Har sett alla avsnitt och längtar fortfarande till varje ny fredagspanel!

Har hänt lite sedan första avsnittet kan man säga!
Och mer är väl på planeringsstadiet efter ni tog in feedback för ett tag sedan? (Hur går det med det?)

Ibland mat, ibland fika eller godis, beror lite på när jag tittar. Tittar nog mest på lördagen nu för tiden med lite fika.

Vid avsnitt 500 kanske jag tröttnar, eller näe.. tror inte det.

Raijintek Ophion EVO - Z270i Gaming Pro Carbon - i7 7700K - Noctua NH-L12S - 16GB Vengenance LPX Black 3000MHz - MSI GTX 1050 2GB Gaming X - M.2 960 Evo 250 GB - 860 Evo 1TB - 840 Pro 512GB - Corsair SF600 600W 80+ Platinum - Dell 2518D - Dell U2515H. I hemmet: HTPC NUC I5 * NUC I3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Dec 2008

Det var helt rätt att börja med, ni har blivit sjukt mycket bättre också genom åren. Tycker det är störst skillnad på de tidiga avsnitten med Jacob, dock. Han hade mycket problem med blicken förr.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Aug 2005

Brukar se Fredagspanelen på lördagsmorgon med en god frukost.

Gaming: Win10 64bit | i5-750 @ 3.8GHz | Gigabyte 770 GTX 2GB | Corsair 8GB RAM | Xonar Essence STX | Corsair AX760 | Intel SSD | Fractal Design Define C | Server: FreeBSD @ ZFSGuru | Core i3-2100 | Fractal Design R3 | Corsair 16GB RAM | HTPC: RPi3 | Libreelec | Chromecast | Laptop: MacBook Air mid 2013 | Phone: iPhone X |