GTX 1660TI OC GTX 1050TI OC NH-D15 Chromax Silent Loop 280.

Permalänk
Medlem

GTX 1660TI OC GTX 1050TI OC NH-D15 Chromax Silent Loop 280.

Har fått ett överflöd av hårdvara efter jag bytte pc i höstas, sen bytte jag skärm, för att inse att gpun jag köpt inte var nog, och nu håller jag på installera custom loop i huvudsystemet. Därför annonserar jag ut allt jag har över atm, men jag säljer bara 1 gpu & 1 cpu kylare. Det som säljer först får ryka, sen behåller jag det andra. (Har en andra burk som ska få stå å jobba i garderoben)

GPU:

Gigabyte GeForce GTX 1660 Ti Windforce OC grafikkort 6G Iprincip nytt, 2700:- eller bud.

Gigabyte GeForce GTX1050Ti OC 4GB använt med aldrig mining, 1200:- eller bud.

CPU kylare

Be Quiet! Silent Loop 280mm ink 6 140mm fläktar och 1 120mm, (4 st silent wings 3, 2st 1500rpm 2 st 1000rpm, 2st pure wings 2 140mm och 1st pure wings 2 120mm) 1500:- eller bud. (Bytt vätska 1 gång under 2 års tid, dags göra igen, men pumpen går tyst och mjuk och står på 24/7 atm. Aldrig haft problem med den!)

Noctua NH-D15 med orginal fläktar + 2st chromax fläktar (båda 1500rpm fläktar) med 2 olika chromax "skydd", ett i helt vitt, ett i svart med utbytbar logo färg, 4st Noctua NF-A14 PWM, 1st Noctua NF-F12 PWM, alla 1500rpm fläktar. 3000:- eller bud, den som vet vad han pratar om skambjuder inte på detta... kostar nära 4k nytt. (Extremt nöjd med denna setup, säljer Enbart för custom bygget, annars hade det fått stanna! Tyst och välkylt, kör en 9600K i 5.0Ghz @ cirkus 70c)

Cpukylare med fläktar säljes som paket, inget säljes separat. Svårsålt, det vet jag redan, men gör ett försök. Har inga problem med att dom kommer ligga på hyllan heller, känns bara onödigt om någon sitter i rätt tankar att kitta hela systemet med noctua eller be quiet! för en rejäl rabatt!

Hit me up!
Finns i Skellefteå, men allt kan skickas på köparens bekostnad. Jag står inte för eventuella skador! Kan fixa fler bilder/video för den som vill!

(Så fort ena är såld blir båda borttagna från annonsen/Markerade köpt)

Skit i skräpet som står framför datorn, högg bara första bilden jag hade där Noctua kylaren var med!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk

1660Ti

1500:- med frakt

Permalänk
Medlem

@IvanGrozni:
Har en eventuell köpare på GTX 1050Ti, återkommer om han backar ur.
Dock räcker inte 1500:- för att jag ska släppa de, går inte nöd på mig så skambud undanbes.