Nordic Green Energy - Några erfarenheter?

Permalänk
Quizmaster Malmö 22

Nordic Green Energy - Några erfarenheter?

En representant för ovanstående företag ringde på dörren och sa de ger lägre elpris än EON (som jag har några dagar till).

Jag ville ha hem information jag kunde kolla igenom men erbjudandet gällde bara där och då....

Jag gick med på det då man har 14 dagars ångerrätt.
Jag skulle få information om avtalet men hittills har jag bara fått ett e-brev om avtal....

Så vad ska ja tänka på angående elavtal? Det ja har nu är det man hade när man fick lägenheten.

Visa signatur

[Gigabyte EP35-DS4][Intel Core 2 Duo E8400 3.0 Ghz][2x2GB Corsair XMS 2][Gainward GTX 570][Sandisk Extreme II 480GB][Corsair HX 620W][Fractal Design Define XL R4][Acer GD245HQBID]

Permalänk
Medlem

https://www.di.se/live/elbolag-anklagas-for-att-ha-forfalskat...

Lycka till... Regel nummer ett är att ALDRIG skriva under något hos företag som utför hemförsäljning med erbjudande för att du ska bli stressad.

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Medlem

Den enda erfarenhet jag har av dom är att dom är extremt jävla dryga. De har ringt på dörren två gånger och sen står dom och bara möler på om massa larv utan att komma fram till det dom vill.
Sedan var dom sådär sliskigt trevliga också som bara irriterar mig.
Den sista försökte få det att låta som hela områden gått ihop på någon deal för bättre elpriser. Jovisst.

Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken