Xbox Elite Controller + Wireless Dongle

Permalänk
Medlem

Xbox Elite Controller + Wireless Dongle

Hej,

Säljer en Synology Xbox Elite controller gen. 1 , med dongle så den fungerar till PC. Bästa kontrollen på marknaden utan tvekan.
Mycket bra skick, använd kanske 50 timmar totalt. Är en av de senare vesionerna så inte samma kvalitetsbrister som de första kunde ha.
Alla tillbehör och orginalkartong finns.

----------------------

Har mängder med bra marknadsreferenser här på forumet där jag sålt varor för över 100k sek under åren, över 100 annonser här.
Bara att kontakta mig om detta om ni vill ha referenser (finns även mängder med enbart positiva marknadsreferenser i tråden). Fråga om ni undrar mer.

-----------------------

Dongle är denna:
https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=3331619

Handkontroll är denna:
https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?p=3202727

Finns i GBG trakterna men kan fraktas. Prioriterar IRL dock.
Buda på!

Läs hela annonsen här

felstavning
Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

500:-

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

600 kr + hämtar

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk
Medlem

700+ frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:
Skrivet av Lolpold:

600 kr + hämtar

Skrivet av Grillm:

700+ frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat!
Avslutar annonsen imorgon kl 12. Så den som vinner (om frakt inblandat) har sin kontroll till helgen.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Visst är det en original-kontroll? Tänkte bara vad "Synology" står för? Eller är det en copy paste från din andra annons du har ute?

Permalänk
Medlem

@Grillm: lol tack. Ja det är från min andra annons där ja säljer en Synology router

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Tänkte det. Så fint, då är jag med

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

såld till @Grillm

Visa signatur

Citera för svar!