Högt och lågt från CES 2020

Permalänk
Melding Plague

Högt och lågt från CES 2020

Jonas är tillbaka från årets äventyr i Las Vegas. Tillsammans med Emil blir det snack i studion om vad som var höjdpunkten under årets mässa.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Höjdpunkten för mig personligen var äntligen kommer 48" OLED som jag väntat på i åratal.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Jonas är tillbaka från årets äventyr i Las Vegas. Tillsammans med Emil blir det snack i studion om vad som var höjdpunkten under årets mässa.

Läs hela artikeln här

Besökte ni möjligtvis en Ralph Lauren butik tillsammans när ni var där?

Permalänk
Medlem

Jetlag deluxe på Jonas 🙃

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av mkl:

Besökte ni möjligtvis en Ralph Lauren butik tillsammans när ni var där?

*Tittar på sju nya raffeskjortor*

Nej.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Skrivet av voffen1:

Jetlag deluxe på Jonas 🙃

Skickades från m.sweclockers.com

Hahah dom ögonen är knappt öppna

Permalänk
Redaktion
Praktikant ✨
Skrivet av voffen1:

Jetlag deluxe på Jonas 🙃

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av svan_lind89:

Hahah dom ögonen är knappt öppna

Fick några timmars sömn till i natt, men ja, tröttheten existerar om man säger så.

Permalänk
Medlem

Frågan är om det inte blir fler utställare som gör en Sony nästa år och skippar CES 2021. Mässor tenderar att gå i stå efter ett antal år när nyhetens behag har släppt och arrangörerna har blivit för giriga. Det ironiska är att alla mässor behöver stora dragplåster för att få dit besökare, men kräver samtidigt mest betalt från sina största utställare. Heter man Sony eller Intel gör man sig inte besvär att ställa ut på mässor utan att ha en rikligt påkostad monter. Då är det rent av bättre att inte dyka upp alls än att minska monterytan och dra ner på personal.

Dessutom är januari en helt rutten månad för mässor rent generellt. Fantastiskt att CES har kunnat gå så pass bra under så många år, men allt har sin tid.