SweClockers firar nya funktioner i Marknad med fri annonsering helgen ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurt:

Tack för förslagen vi kikar på det.

Skickades från m.sweclockers.com

Vill väl nämna att vissa av förslagen är bättre respektive sämre, men det hajar ni. Personligen föredrar jag min 1a samt 3a.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Haha, surt! Får se om jag kan göra något för dig.

Att lägga ut annonser räknar vi som TACK till alla som har skapat och jobbar på SweClockers

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tumme ned!

Tycker knappen Säljes/Köpes framför varje annons är överflödig. Gillade det gamla mer där det var tätare mellan annonserna, mer som en lista. Nu får man skrollllllla och det blir mindre överskådligt. - Dock tumme upp för ni tar emot feedback!

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!

Permalänk
Medlem

Måste säga att jag tyckte den gamla layouten var mycket bättre.

Användarnamn, kategori & Ort är inte intressant förrän man är inne i annonsen.
Taggen "säljes", "köpes" etc. är också överflödig vid varje annons framförallt om man har valt en enskild annonstyp.
Tumnålarna kanske kan vara trevliga om man har kör 640x480 upplösning, men i 1080p blir det bara suddigt, det halverar dessutom antalet annonser man kan ha på skärmen samtidigt.

Överlag känns det som att det är väldigt mobilanpassat, vilket är tråkigt då jag sällan kolla annonser på mobilen då det blir för smått, mobilversionssidan har ju dessutom en helt annan layout ändå.
Jag hoppas det inte är bootstrap ni krabbar med.

Nu låter jag kanske lite negativ, men varför ändra på något som det inte var något fel på?

Kommentarer till alla annonser ser jag dock som positivt, det håller folk ärligare.

Personuppgifter på säljare och köpare bör ju inte angå någon annan än möjligen säljare & köpare, så bankID m.m är nog inget som bör pysslas med, jag tvivlar på att Sweclockers vill ha jurister anställda för det.
Köper man dyra grejer är det ju bättre att testa dem och bryr man sig inte så får man ju ta den ekonomiska smällen.

Visa signatur

*5600|B350M-A|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|1TB+2TB.

AMD Ryzen 5(Zen3) @4891|Asus Prime|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2740MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 3.0x2 Kingston A1000 1500/1000 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Samsung 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem

Saknar Bump-funktionen för 10kr. Överlägset bra när man hade garderobsrensningar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av wounds:

Saknar Bump-funktionen för 10kr. Överlägset bra när man hade garderobsrensningar.

Skickades från m.sweclockers.com

Instämmer, finfin funktion

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Instämmer, finfin funktion

Hur ska jag tolka det? Är den på väg tillbaka? 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian-li PC-011 Dynamic Corsair RM750x ROG STRIX X570-E GAMING 5950X NZXT Kraken Z73 32GB Corsair Dominator 3200MHz Gigabyte 6800XT Master Corsair MP600 1TB + Toshiba NVMe 512GB Vertex Pok3r MX Brown Acer Predator XB323UGX Logitech G502+ & Powerplay ...lagrar gör jag på Synology 920 32TB.