Söker tips: Youtubers som recenserar specifika produkter?

Permalänk
Medlem

Söker tips: Youtubers som recenserar specifika produkter?

Tjenare,

När jag började följa många av de stora Youtuberna (Linus Techtips, Paul's Hardware, Jayz2cents etc) så gjorde de ofta recensioner av specifika produkter. Jag tänker på att de inte gjorde en allmän RTX2070 review enbart, utan sedan recenserade de ofta 2-5 specifika kort så man fick bra råd om vilken modell som var värd pengarna. Jag kan känna att många av de stora Youtuberna har gått ifrån detta och istället satsar på videos som passar den stora massan.

Jag har ett par Youtubers jag följer som fortfarande gör detta bra. Gamers Nexus, Buildzoid, Hardware Unboxed och självfallet vår allas kära Sweclockers <3.

Har ni några andra kanaler eller review outlets som ni vill rekommendera med detta i åtanke? Ange gärna vilka produktkategorier de fokuserar på

Note: Mod får gärna flytta tråd då jag inte kunde hitta en vettig kategori.

Permalänk
Medlem

@Chrisism8: Kolla in hardware unboxed. Bara som exempel recenserade dom i princip alla rx 5700 xt kort som säljs

Permalänk
Medlem

Lawrence systems recenserar en del nätverksrelaterat, ofta lite längre videos då han praktiskt sett bara recenserar sådant hans företag använder i fält och därmed kan mycket om.

https://m.youtube.com/user/TheTecknowledge

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

När det kommer till True Wireless " hörlurar så tittar jag på" JimsReviewRoom och RIZKNOWS "
Har själv använt och testat många nu , borde kanske själv recensera
Sen tycker jag även om HardwareCanucks " Möss , tangentbord , hörlurar "
@Chrisism8 bra tråd , ska bli kul att få nya tips
Mvh / Mange

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Axel95:

@Chrisism8: Kolla in hardware unboxed. Bara som exempel recenserade dom i princip alla rx 5700 xt kort som säljs

Dom ligger med på listan! Älskar dem just deras insane benchmark runs de kör.

Skrivet av Kwirek:

Lawrence systems recenserar en del nätverksrelaterat, ofta lite längre videos då han praktiskt sett bara recenserar sådant hans företag använder i fält och därmed kan mycket om.

https://m.youtube.com/user/TheTecknowledge

Skickades från m.sweclockers.com

Inte hört talas om tidigare, inte riktig min kategori men det kanske kan bli! Annars är jag säker på att någon annan i tråden kommer uppskatta tipset

Skrivet av Mangee75:

När det kommer till True Wireless " hörlurar så tittar jag på" JimsReviewRoom och RIZKNOWS "
Har själv använt och testat många nu , borde kanske själv recensera
Sen tycker jag även om HardwareCanucks " Möss , tangentbord , hörlurar "
@Chrisism8 bra tråd , ska bli kul att få nya tips
Mvh / Mange

JRR gör i särklass bäst hörlursvideos enligt mig. Rizknows har jag nog däremot inte kikat in så tack för tipset! HWC har du helt rätt i att de gör riktigt bra möss, tangentbord och hörlursvideos. Lite synd att de dragit ner på chassifronten, gillade verkligen deras chassivideos.

Tack! Sitter också spänt och väntar på kul förslag ^^