Bästa sättet att sälja skins för cash 2020 ?

Permalänk
Medlem

Bästa sättet att sälja skins för cash 2020 ?

Öppnade lådor på julafton och hade den enorma oturen att få en kniv värd ~6,5-7Kkr (FN Butterfly Tiger Tooth med 0.0099 float).

Har haft den sedan dess men tänkte nu se om jag kunde få den såld för att uppgradera datorn med en 3900x.

Jag vill sälja min kniv och få cash tillbaka, trades är totalt ointressant för mig förutom byte rakt av mot en NIB 3900x med kvitto men intresset för en sån deal verkar svalt.

Och då kommer vi till biten med oturen, jag har försökt sälja kniven på facebook men det är till 99% scammers som hör av sig och dom få som verkar seriösa finns utomlands och vill använda tex bitskins som ett slags mellanhand i affären. Ett enormt problem är att PayPal är idioter och har av någon anledning låst mitt konto så jag kan inte ta ut något från paypal.

Så hur gör jag egentligen om jag vill ha kontanter, paypal är uteslutet och folk är ovilliga att gå först ?

Bitskins.com verkar vara väldigt ostabilt, sidan ligger nere titt som tätt.
Skinbaron vill ha 15% i kommission och det tycker jag är lite högt.
Buff.163.com verkar bara kunna casha ut till kinesiska medborgare ?
Cs.money verkar enbart vara för trades.
Opskins = RIP.
Folk på facebook vill som vanligt ha saker gratis och helst med fri frakt för att det ska vara intressant (~60% market är ganska snålt..)

Så har ni några tips om sidor jag missat eller något annat sätt jag skulle kunna omvandla min kniv till en 3900x ??

Mvh Danne

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem

Du kommer inte att få över 60% market value i normalfall så det är lika bra att släppa. Enklaste sättet är nog fortfarande någon av de vettiga svenska Facebooksidorna. Då kan du enkelt ta betalt med swish.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem

Något jag känner ev. skulle vara relevant i ditt fall är att byta ner dig till skins som är mindre värda, för att sedan säljda dessa separat. Om du mot förmodan blir scammad så kanske du endast blir av med 1k per skin istället för 7~8k. Framförallt när vi snackar facebook.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem

Sluta göd denna avart till fenomen i spelvärlden.
Skänk skinnet till nån som genuint vill ha det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

Sluta göd denna avart till fenomen i spelvärlden.
Skänk skinnet till nån som genuint vill ha det.

Skickades från m.sweclockers.com

Varför skulle han det?
Tror knappast du hade donerat ett en kniv som var värd 1 Miljon SEK.

Utbud/Efterfrågan. Är folk villiga att betala så pass mycket så är de värda den summan.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Varför skulle han det?
Tror knappast du hade donerat ett en kniv som var värd 1 Miljon SEK.

Utbud/Efterfrågan. Är folk villiga att betala så pass mycket så är de värda den summan.

Ok jag tar tillbaka att han ska ge bort den.
Men igen sluta göda denna typ av "service" sluta köpa lootlådor.
Göd inte gamarna

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

1 Gå inte först.

2 Svenska facebook-grupper där du kan få betalt med Swish.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

Öppnade lådor på julafton och hade den enorma oturen att få en kniv värd ~6,5-7Kkr (FN Butterfly Tiger Tooth med 0.0099 float).

Har haft den sedan dess men tänkte nu se om jag kunde få den såld för att uppgradera datorn med en 3900x.

Jag vill sälja min kniv och få cash tillbaka, trades är totalt ointressant för mig förutom byte rakt av mot en NIB 3900x med kvitto men intresset för en sån deal verkar svalt.

Och då kommer vi till biten med oturen, jag har försökt sälja kniven på facebook men det är till 99% scammers som hör av sig och dom få som verkar seriösa finns utomlands och vill använda tex bitskins som ett slags mellanhand i affären. Ett enormt problem är att PayPal är idioter och har av någon anledning låst mitt konto så jag kan inte ta ut något från paypal.

Så hur gör jag egentligen om jag vill ha kontanter, paypal är uteslutet och folk är ovilliga att gå först ?

Bitskins.com verkar vara väldigt ostabilt, sidan ligger nere titt som tätt.
Skinbaron vill ha 15% i kommission och det tycker jag är lite högt.
Buff.163.com verkar bara kunna casha ut till kinesiska medborgare ?
Cs.money verkar enbart vara för trades.
Opskins = RIP.
Folk på facebook vill som vanligt ha saker gratis och helst med fri frakt för att det ska vara intressant (~60% market är ganska snålt..)

Så har ni några tips om sidor jag missat eller något annat sätt jag skulle kunna omvandla min kniv till en 3900x ??

Mvh Danne

Vet att den här killen är svensk och köper/säljer dyra CS-skins: https://www.youtube.com/channel/UCcqsx0NjdN3Ng9Nd8VSOlXg

Han är säkert glad om han kan få köpa kniven en tusing under marknadsvärdet för att sedan sälja den vidare till sina kontakter eller liknande. Kan vara värt ett försök för att bli av med den lätt

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Seagate FireCuda 520 2TB * 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av firstofmay:

Du kommer inte att få över 60% market value i normalfall så det är lika bra att släppa. Enklaste sättet är nog fortfarande någon av de vettiga svenska Facebooksidorna. Då kan du enkelt ta betalt med swish.

Skickades från m.sweclockers.com

Får jag inte minst 85% så behåller jag bara kniven istället, har ingen stress att bli av med den

Skrivet av Zeedarn:

Något jag känner ev. skulle vara relevant i ditt fall är att byta ner dig till skins som är mindre värda, för att sedan säljda dessa separat. Om du mot förmodan blir scammad så kanske du endast blir av med 1k per skin istället för 7~8k. Framförallt när vi snackar facebook.

Skulle nog vara lättare men om jag använder sidor som tex cs.money så tar dom ju en del i avgift.
Då kan jag nog lika bra bara sälja den rakt av via någon sån sida istället.

Skrivet av Molotov:

Sluta göd denna avart till fenomen i spelvärlden.
Skänk skinnet till nån som genuint vill ha det.

Skickades från m.sweclockers.com

I cs tycker jag det är ok att öppna två-tre lådor någon gång då och då. Det finns ju mycket värre spel med lootboxes där det pushas mycket mer för att man ska öppna lådor, vilket kan få lättpåverkade personer som barn och spelberoende att lägga mer pengar än man egentligen har råd med.
Det tycker jag är föräldrars ansvar när det gäller barn och personligt ansvar i övrigt att se till att det inte blir för mycket.

Skrivet av frong:

1 Gå inte först.

2 Svenska facebook-grupper där du kan få betalt med Swish.

Skulle aldrig få för mig att gå först, köparen går först.

Skrivet av Lodisen:

Vet att den här killen är svensk och köper/säljer dyra CS-skins: https://www.youtube.com/channel/UCcqsx0NjdN3Ng9Nd8VSOlXg

Han är säkert glad om han kan få köpa kniven en tusing under marknadsvärdet för att sedan sälja den vidare till sina kontakter eller liknande. Kan vara värt ett försök för att bli av med den lätt

Anomaly har jag redan kontaktat men inget svar än
Papanomaly is love 😎

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

I cs tycker jag det är ok att öppna två-tre lådor någon gång då och då. Det finns ju mycket värre spel med lootboxes där det pushas mycket mer för att man ska öppna lådor, vilket kan få lättpåverkade personer som barn och spelberoende att lägga mer pengar än man egentligen har råd med.
Det tycker jag är föräldrars ansvar när det gäller barn och personligt ansvar i övrigt att se till att det inte blir för mycket.

Ja jösses.
Det är inte konstigt att det spårat ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

Ja jösses.
Det är inte konstigt att det spårat ut.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja exakt, dagens föräldrar är totalt värdelösa på att hålla koll på sina ungar.

Och ja, det var såklart inte det du menade men det är sant.

Som 30+ och heltidsanställd anser jag att det är helt ok om jag lägger 50kr i månaden på något jag ser som en hobby. Precis som man lägger pengar på annat valfritt intresse.

Ska vi diskutera något som spårat ur totalt så är det ju priset på trisslotterna, dom kostar ju 30kr nuförtiden. Helt otroligt!!!!

OBS: Inlägget kan innehålla spår av ironi, sarkasm och nötter. Personer som inte tål någon av dessa ingredienser bör kontakta närmsta vårdcentral om dom kommit i kontakt med innehållet!

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

Ja exakt, dagens föräldrar är totalt värdelösa på att hålla koll på sina ungar.

Och ja, det var såklart inte det du menade men det är sant.

Som 30+ och heltidsanställd anser jag att det är helt ok om jag lägger 50kr i månaden på något jag ser som en hobby. Precis som man lägger pengar på annat valfritt intresse.

Ska vi diskutera något som spårat ur totalt så är det ju priset på trisslotterna, dom kostar ju 30kr nuförtiden. Helt otroligt!!!!

OBS: Inlägget kan innehålla spår av ironi, sarkasm och nötter. Personer som inte tål någon av dessa ingredienser bör kontakta närmsta vårdcentral om dom kommit i kontakt med innehållet!

Är intresset att spela CS eller lootlådor?
Det kan verka harmlöst men det är lootlådor, micro ingame purchase, "games as a service" som sprider sin pest över dagens spel.
Ta detta inte personligt men det är inte ofta man får tillfälle att höra från en som verkligen köper det här

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

Är intresset att spela CS eller lootlådor?
Det kan verka harmlöst men det är lootlådor, micro ingame purchase, "games as a service" som sprider sin pest över dagens spel.
Ta detta inte personligt men det är inte ofta man får tillfälle att höra från en som verkligen köper det här

Skickades från m.sweclockers.com

Ta det inte personligt men det låter som om du borde springa till Ica, köpa den största rullen med ugnsfolie och börja massproducera foliehattar...

Det är inget fel på "lootboxes" i sig, felet är hur dom används i många spel och hur dom "pushas" på spelarna.

I cs får man random drops när man spelar eller hur ?
Ibland är det en låda man får och ibland något skin värt 50 öre. Lådan i sig är gratis och 100% valfritt om du vill öppna eller inte. Den kan innehålla allt ifrån ett skin värt 0,03 euro till något värt 6000 euro. Det Valve tjänar pengarna på är nycklarna som krävs för att öppna lådorna och kostar ~25kr stycket. Det är också en kostnad man ser direkt när man köper en nyckel, det står 2,xx€ på knappen för att köpa nycklar.
I cs har man ingen som helst praktisk nytta av skins in game, det är enbart kosmetiskt.
Det är så jag tycker att lootboxes ska fungera, dom är valfria att öppna, dom visar kostnaden i riktiga pengar direkt och det dom innehåller påverkar inte spelet på något vis.

Ska man gnälla på lootboxes så ska man kasta både första och största stenen på Electronic Arts där nästan alla deras spel som innehåller någon form av lootboxes (eller "surprise mechanics" som dom kallar det...) ger fördelar i spelet. Tex FIFA med deras kortpacks eller vad det nu är som kan innehålla legendariska spelare etc. Detta gör alltså att man har en praktisk anledning att öppna dessa packs eftersom man får en fördel i spelet. Dessutom döljer dom den riktiga kostnaden för att öppna lådor/packs bakom sina egna "FIFA coins" som man köper i klumpsummor som fungerar enligt principen korv med bröd.
Dvs det du vill köpa kostar tex 12000 coins men du kan bara köpa coins i jämna 5000 så du får alltid en liten skvätt över. Denna skvätten ligger sen där och chansen är stor att du då tänker "äh jag har ju redan 3000 coins så jag behöver ju bara 3000 till för att köpa X". Så då sätter du in lägsta antalet (5000 coins) och har därmed istället 2000 coins över...
Detta är ett medvetet sätt dom använder för att "lura" sina spelare att spendera mer än dom egentligen tänkt sig från början.
Denna implementeringen av lootboxes är baserad i girighet och ren illvillighet, INTE BRA...

Det är egentligen ingen skillnad alls på lådor i CS:GO och andra former av lotteri som tex en trisslott. Du betalar en fast summa pengar för *chansen* att få något värt mer än det du betalade. Sannolikheten att du får något värt mer än 25kr är dock riktigt liten, chansen att få en kniv tex är 0,25%.

Men oavsett vad du har för känslor angående lootboxes i spel så är vi förbannat långt ifrån topic nu så jag lämnar det hela där...

Här kan du se en föreläsning om hur psykologin och inkomstkällorna bakom "gratis" mobilspel fungerar:
https://www.youtube.com/watch?v=xNjI03CGkb4

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av [TBOC]Razor:

Ta det inte personligt men det låter som om du borde springa till Ica, köpa den största rullen med ugnsfolie och börja massproducera foliehattar...

Det är inget fel på "lootboxes" i sig, felet är hur dom används i många spel och hur dom "pushas" på spelarna.

I cs får man random drops när man spelar eller hur ?
Ibland är det en låda man får och ibland något skin värt 50 öre. Lådan i sig är gratis och 100% valfritt om du vill öppna eller inte. Den kan innehålla allt ifrån ett skin värt 0,03 euro till något värt 6000 euro. Det Valve tjänar pengarna på är nycklarna som krävs för att öppna lådorna och kostar ~25kr stycket. Det är också en kostnad man ser direkt när man köper en nyckel, det står 2,xx€ på knappen för att köpa nycklar.
I cs har man ingen som helst praktisk nytta av skins in game, det är enbart kosmetiskt.
Det är så jag tycker att lootboxes ska fungera, dom är valfria att öppna, dom visar kostnaden i riktiga pengar direkt och det dom innehåller påverkar inte spelet på något vis.

Ska man gnälla på lootboxes så ska man kasta både första och största stenen på Electronic Arts där nästan alla deras spel som innehåller någon form av lootboxes (eller "surprise mechanics" som dom kallar det...) ger fördelar i spelet. Tex FIFA med deras kortpacks eller vad det nu är som kan innehålla legendariska spelare etc. Detta gör alltså att man har en praktisk anledning att öppna dessa packs eftersom man får en fördel i spelet. Dessutom döljer dom den riktiga kostnaden för att öppna lådor/packs bakom sina egna "FIFA coins" som man köper i klumpsummor som fungerar enligt principen korv med bröd.
Dvs det du vill köpa kostar tex 12000 coins men du kan bara köpa coins i jämna 5000 så du får alltid en liten skvätt över. Denna skvätten ligger sen där och chansen är stor att du då tänker "äh jag har ju redan 3000 coins så jag behöver ju bara 3000 till för att köpa X". Så då sätter du in lägsta antalet (5000 coins) och har därmed istället 2000 coins över...
Detta är ett medvetet sätt dom använder för att "lura" sina spelare att spendera mer än dom egentligen tänkt sig från början.
Denna implementeringen av lootboxes är baserad i girighet och ren illvillighet, INTE BRA...

Det är egentligen ingen skillnad alls på lådor i CS:GO och andra former av lotteri som tex en trisslott. Du betalar en fast summa pengar för *chansen* att få något värt mer än det du betalade. Sannolikheten att du får något värt mer än 25kr är dock riktigt liten, chansen att få en kniv tex är 0,25%.

Men oavsett vad du har för känslor angående lootboxes i spel så är vi förbannat långt ifrån topic nu så jag lämnar det hela där...

Här kan du se en föreläsning om hur psykologin och inkomstkällorna bakom "gratis" mobilspel fungerar:
https://www.youtube.com/watch?v=xNjI03CGkb4

Ja du sa precis vad jag själv tänker.
Bara skillnaden att jag inte håller med om att ca lootlådor skulle vara bättre.
Men som sagt vi lämnar ämnet.
Vi är ju trots allt överens till största del utom cs.
Jag klär mig inte i foliehattar, det är så långt ifrån min personlighet man kan komma

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Du kommer få ut cirka 65% av skinnets värde eller lägre. Öppna inte upp några länkar förutom typ cs.money då resten är scamhemsidor

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk

Någon som vet var en del skins man köper och aktiverar inte syns inne i spelet? Köpte ett AK-47 skin och aktiverade det men det syns inte!

Visa signatur

Moderkort: MSI Z77A-G43, Processor: Intel I5, RAM: 24GB, Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, SSD Disk: Samsung 860 EVO 500GB

Permalänk
Medlem

har liknande problem som dig, fick The Prince som är värd hyfsat mycket men helt omöjlig att sälja för ren cash.

Visa signatur

// Claw

Permalänk
Medlem

Bumbar tråden då jag i min andra lootbox någonsin öppnat en kväll då jag hade sjukt tråkigt fick en Tiger Tooth talon knife factory new - recommended price 592 USD enligt bitskins.

Var vänder man sig för att sälja av detta? Har inget behov att springa omkring med skins i CSGO, bara att skjuta folk i huvudet

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Claw:

har liknande problem som dig, fick The Prince som är värd hyfsat mycket men helt omöjlig att sälja för ren cash.

Om grejorna verkligen hade varit värt något så hade folk betalat med riktiga pengar med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Puttefnasket:

Om grejorna verkligen hade varit värt något så hade folk betalat med riktiga pengar med.

Fick den såld tillslut för 7750 i rena pengar

Visa signatur

// Claw

Permalänk
Medlem

@Mithras: Finns en Facebook-grupp som heter CSGO Trade (Sverige). Tänk på att köparen betalar först och tryck inte på konstiga länkar för att kolla värdet på skinnet, för då kan du få en såkallad "scambot" på kontot, TLDR; du blir av med dina skins till ett bot-steamkonto när du ska tradea iväg den.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Bumbar tråden då jag i min andra lootbox någonsin öppnat en kväll då jag hade sjukt tråkigt fick en Tiger Tooth talon knife factory new - recommended price 592 USD enligt bitskins.

Var vänder man sig för att sälja av detta? Har inget behov att springa omkring med skins i CSGO, bara att skjuta folk i huvudet

Du borde få cirka 65% av värdet av kniven. En sajt många använder för att kolla värden på skins är CS.MONEY, kolla hur mycket den är värd där och multiplicera med 0,65 så kan du lägga ut den för det.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C, ASUS ROG Strix B450-E, AMD Ryzen 5800X3D
Palit GeForce RTX 2080 Ti 11GB GamingPro OC, DDR4 32GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av J4N50N:

Du borde få cirka 65% av värdet av kniven. En sajt många använder för att kolla värden på skins är CS.MONEY, kolla hur mycket den är värd där och multiplicera med 0,65 så kan du lägga ut den för det.

Fast då visar ju inte sidan värdet om folk köper den för 65 procent av listpriset. För det är ju det folk faktiskt betalar som ÄR värdet, inget annat

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Varför inte bara sälja på Steam market?

Visa signatur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed placerat orci vitae condimentum tempor. Nulla facilisi. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. In at sapien id felis tempor tincidunt. Cras accumsan enim elit, ut laoreet neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektroman:

Varför inte bara sälja på Steam market?

För man kan inte köpa Hårdvara på steam, som TS är intresserad av.

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | CPU: i7 2600k Kylare: Corsair H100i | Moderkort: Asus Maximus IV Gene-Z | Minne: Corsair Vengance 8GB 1600Mhz | GPU: EVGA GTX780 SC | PSU: Corsair AX 850w | HDD1: Corsair Force GT 120gb | HDD2: 2TB WD Green | HDD3: Samsung 840 256gb | HDD:4 Samsung 1TB | Skärm: Dell U2311H IPS

Permalänk
Hedersmedlem

Det är hyfsat enkelt att byta skins mot pengar nu när hårdvarusidor som bland annat Webhallen och Inet godtar kryptovaluta.

Flera CSGO-casino-sidor har 0% fee för deposition av skins. Man lägger upp sitt skin på deras marknad utan att skicka iväg det. Själva transaktionen sker sedan i P2P (peer-to-peer) när någon köper ditt skin. Du får betalt i hemsidans egna valuta "coins" som du utan extra kostnad kan skicka iväg till din kryptoplånka (Gas kostar ju om du kör Ethereum).

Nackdelen med dessa sidor är ju den uppenbara avsaknaden av kontroll. Både ålderskontroll och hur mycket folk spelar för. Därför väljer jag att inte länka till någon sida. Risken att bli scammad finns om du inte är van att utföra skins-byten/försäljning online.