Permalänk

big brother

för en som inte har någon TV, vad finns det för alternativ till att se big brother? jag vet om TV4 play och att man skapar ett konto, men det gäller bara i 30 dagar, sen måste man börja betala, antar jag.
jag är inte ute efter något 24/7 live, jag är bara ute efter att se avsnitten.
de tidigare säsongerna har man kunnat se gratis dagen efter/senare på kvällen, ett avsnitt har sänts, men nu går inte det utav någon konstig anledning. finns det någon annan sida som man kan se avsnitten på gratis?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd

Du kan skapa ett gratiskonto på TV4 Play och sedan kolla på avsnitten.

Permalänk
Skrivet av korvOlle:

Du kan skapa ett gratiskonto på TV4 Play och sedan kolla på avsnitten.

jag vet, det var det jag skrev, men det gäller bara i 30 dagar, big brother har 100 dagar, vill helst se alla

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mangemani:

jag vet, det var det jag skrev, men det gäller bara i 30 dagar, big brother har 100 dagar, vill helst se alla

Nej, jag har ett gratiskonto och det gäller för evigt därför jag skrev det, men man kanske måste ha premium för att se Big Brother? Då är det en annan sak. Då är jag med.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av mangemani:

jag vet, det var det jag skrev, men det gäller bara i 30 dagar, big brother har 100 dagar, vill helst se alla

Jag har haft TV4 Play länge utan att betala någonting, däremot får du ju upp reklam.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mangemani:

jag vet, det var det jag skrev, men det gäller bara i 30 dagar, big brother har 100 dagar, vill helst se alla

Gick in och kollade nu och det går att se med gratiskonto.

Permalänk

är premium att man slipper reklamen? alltså att man måste betala för att slippa reklamen? isf är det inge problem för mig, bara jag kan se alla 100 avsnitten så kan jag utstå lite reklam. blev bara lite fundersam eftersom då jag nyss reggade mig, så stod det att gratiskontot bara gällde i 30 dagar, men det stämmer då alltså inte

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

jojo, det går att se, men om det går att se gratis i 100 dagar eller i bara 30 dagar, det var det jag var lite kluven på

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av mangemani:

jojo, det går att se, men om det går att se gratis i 100 dagar eller i bara 30 dagar, det var det jag var lite kluven på

Tror varje avsnitt går att se i 30 dagar. Så länge du tittar det inom en månad så går de ju.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mangemani:

är premium att man slipper reklamen? alltså att man måste betala för att slippa reklamen? isf är det inge problem för mig, bara jag kan se alla 100 avsnitten så kan jag utstå lite reklam. blev bara lite fundersam eftersom då jag nyss reggade mig, så stod det att gratiskontot bara gällde i 30 dagar, men det stämmer då alltså inte

Skrivet av mangemani:

jojo, det går att se, men om det går att se gratis i 100 dagar eller i bara 30 dagar, det var det jag var lite kluven på

Premium har flyttat till C More så du får även utbudet där, men jag du slipper reklam på program som Big Brother. Jag har ingen aktiv prenumeration på Tv4 Play utan jag har ett gratiskonto, och där kan man se oändligt med dagar bara det att man får reklam. Det kommer vara samma för dig, men att det är något i 30 dagar brukar vara prova på period på kanske premium? När det är gratis kan man alltid använda kontot som sagt.

Jag hoppas jag besvarat rätt på dina funderingar!

Permalänk

hmm, lite gran som att någon tar dosan ifrån dig och stänger av filmen du tittar på, mitt i filmen :/, det är ju det jag helst inte vill ska hända, så då får frågan kvarstå då, finns det något alternativ där man kan se avsnitten? kanske någon sida som laddar upp dagligen som man kan streama ifrån?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mangemani:

hmm, lite gran som att någon tar dosan ifrån dig och stänger av filmen du tittar på, mitt i filmen :/, det är ju det jag helst inte vill ska hända, så då får frågan kvarstå då, finns det något alternativ där man kan se avsnitten? kanske någon sida som laddar upp dagligen som man kan streama ifrån?

Jag vet inte om du ser via dator, gör du detta fungerar åtminstone denna annonsblockerare för att ta bort reklam på Tv4 Play:

Google Chrome och Edge Chromium: https://chrome.google.com/webstore/detail/ublock-origin/cjpal...

Mozilla: https://addons.mozilla.org/en-US/android/addon/ublock-origin/

Annars har jag ingen aning om någon sida som man kan se avsnitten utan reklam.

Permalänk

alltså, reklamen har jag inget emot, prio nr 1 är att jag kan se avsnitten gratis i 100 dagar :), med eller utan reklam kvittar, eller tja, helst utan reklam om jag får välja, men är jag tvungen att ha reklam, fine, inga problem. jag kör på dator och jag har google chrome, så om reklamen blir allt för störande i längden, så kan jag använda det du länkade till, tack för det tipset

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Inaktiv

Via IPTV har man flera 24/7 kanaler.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

FAAAAN ta er för att ni skapade denna tråd!!!!
Levde 34 lyckliga år utan Big Brother eller annan form av s-k-i-t TV.
Har nu kollat igenom varenda avsnitt som finns på tv4play och vill se mer trots att det är extremt dååååligt! Vad blir nästa steg_ Paradise Hotell?
Jag känner hur jag degraderar.. illa.

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk

ja jag kan knappast påstå att jag ser på BB för att det är speciellt bra, jag ser på det för att jag vill ha nått att skratta åt. det är lite som dessa dåliga filmerna, de är så dåliga, så att de blir bra på något konstigt sätt, skådespelarna suger, manuset suger, ja allt suger, men ändå, så blir det ändå "bra".

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Inaktiv

Tycker dom skriker för mycket, såg lite i natt vid 12 tiden och de var ett jäkla skrikande, vet inte om jag orkar se nått, kollade alltid 24/7 i början av 2000 talet då de gick varje år, tycker de var bättre, börjar väl bli gammal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Savage_Gray:

FAAAAN ta er för att ni skapade denna tråd!!!!
Levde 34 lyckliga år utan Big Brother eller annan form av s-k-i-t TV.
Har nu kollat igenom varenda avsnitt som finns på tv4play och vill se mer trots att det är extremt dååååligt! Vad blir nästa steg_ Paradise Hotell?
Jag känner hur jag degraderar.. illa.

Det är ju exakt den reaktionen som TV4 vill ha från tittarna; "vill se mer trots...".

Själv är jag glad över att TV4 Play låser ute mig med VPN aktiverat De vill ju så gärna veta vart jag tittar på avsnitten från. Kopplade dock från mig under några fåtal minuter för att se hur årets Big Brother är. Nej, tack. Skiten var mycket bättre förr. Big Brother 2000 eller 2002 + Unreal Tournament + i dag ej existerande chockladgodis från Dals konfektyr i Bengtsfors = underbara tider <3

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk

jag har sett de tidigare säsongerna och jämfört med denna säsongen, så verkar denna säsongen ha katastrof skrivet över sig. visst, sure, bara 4 avsnitt än så länge, kan ju bli "bättre" längre in, men med tanke på intrycket man får utav säsongens deltagare nu, så känns det som att detta kommer att bli skit.

säsongen där räger, jessica, danne osv var med, den var faktiskt bra, även för att vara BB, där hände det saker och var underhållande att se på.

och "skrik", heh, jadu, det är nått som hör BB till..."OMG....OMG....SHIT....HELT SJUKT....OMG OMG OMG....", och helt omotiverat skrik ska du se på detta, get use to it

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Tv4 play är gratis. Premium har inte funnits på flera år. Däremot kan man köpa paket på C More och slippa reklam, samt få access till 24x7-kanalerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Som sagts flera gånger du behöver inte betala någonting för att se alla vanliga avsnitt som är ett per dag. Då visas det reklam.

Slippa reklam och/eller 24/7 sändning kostar pengar.

Permalänk

det som dmutm länkade till tog bort reklamen på TV4 play

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Oj vad jag blir trött på Mergim och Amelia.... ÅÅÅÅÅ!!!

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk
Medlem

Nej du skapar ett gratis konto så du kan se allt med reklamavbrott, men uppladdade avsnitt kan vara där I minst 30 dagar, själva du kan vara kvar mer.

Permalänk

är det bara jag, men är inte denna säsongen en utav de sämsta hittills?
jag ser på BB 2006 och BB 2012 samtidigt som jag ser denna säsongen och det är som svart och vitt, går inte ens att jämföra.
superhjälteveckan kom för sent och det är för lite.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Har sett alla avsnitt, men stängde av under skräckveckan.
Mina öron blödde av alla skri från Jassa och Mergim.
Extremt omoget, falskt, oäkta. Fick ingen underhållning, endast huvudvärk.

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk

jag har pinat mig igenom alla hittills.
allt det roliga folket, samt de som skapade drama, har ju fått lämna och när julia fick gå(som iaf uppförde sig lite galet och underhöll lite) så dog det helt. nu är det ju så få dagar kvar, så känns ju lite drygt att ge upp nu. så jag får härda ut.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

jaha, då var detta över då.
jag håller fast vid det jag sa, nog en utav de sämsta och tråkigaste säsongerna hittills. allt kändes så nedbantat, krystat, stelt och det märks att PK helt har tagit över BB nu, så gott som inga bråk, inga hårda ord eller rejält tjafs(det som gör BB bra), allt skulle vara så putti nuttigt snällt osv, urk, nä, sämsta hittills

dock så tyckte jag att rätt person vann, och om det nu inte är någon som har sett på finalen än, så berättar jag inte vilken som vann

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer