Permalänk

Söker gubbar till Overwatch

Hej
Söker folk att spela Overwatch med under kvällar och helger. Är en pappa med rätt stora barn som på något sätt lyckats skrapa ihop nästan 50 timmar speltid totalt enbart genom att söka solos.
Hamnade häromkvällen i en grupp som ville fortsätta spela som lag och vi lyckades landa 5 vinster i rad (utan att behöva sitta 10minuter i kö) och jag insåg väl då att det vore fantastiskt kul att hitta några att börja spela med härifrån.
Ligger mellan 2300-2500sr så räkna inte med några mirakel från min sida.

Vem är välkommen?
Alla som är någorlunda vuxna och spelar för att det är kul inte för att vinna

Om det finns någon som vill spela är det bara lägga till mig genom BattleTag: hassel#21928
Önskar en fortsatt fin kväll
Jompen

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk

Har för övrigt Teamspeak server öppen till förfogande

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Hej
Söker folk att spela Overwatch med under kvällar och helger. Är en pappa med rätt stora barn som på något sätt lyckats skrapa ihop nästan 50 timmar speltid totalt enbart genom att söka solos.
Hamnade häromkvällen i en grupp som ville fortsätta spela som lag och vi lyckades landa 5 vinster i rad (utan att behöva sitta 10minuter i kö) och jag insåg väl då att det vore fantastiskt kul att hitta några att börja spela med härifrån.
Ligger mellan 2300-2500sr så räkna inte med några mirakel från min sida.

Vem är välkommen?
Alla som är någorlunda vuxna och spelar för att det är kul inte för att vinna

Om det finns någon som vill spela är det bara lägga till mig genom BattleTag: hassel#21928
Önskar en fortsatt fin kväll
Jompen

Jag är mycket intresserad! Addar dig ikväll!

Permalänk
Medlem

Hallå! Är en gubbe på 33 bast. Är gansks mycket flex, men heal är jag nog som starkast. Jag ligger väl på guld, inte direkt bäst men jag tycker det är jäkligt skoj! Är gärna med och spelar! Gbroom#2738.

Permalänk

Ni som addar får gärna dra ett PM här först med ert BattlenetID. Blir tillagd av så mycket konstigt folk ingame som jag inte vill ha o göra med.

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

Tjena! 33 år, är också farsa. Har en liten kille på ca året, det är mycket jobb men lirar en del på kvällarna när han lagt sig.
Ligger imellan 2500-3100, kör mycket tank och healer. Det hade varit skojj att lira med ett gäng, Strifer#21571.