Vi intervjuar Inets VD Erik Wickman

Permalänk
Melding Plague

Vi intervjuar Inets VD Erik Wickman

Under vår resa till Göteborg passade vi på att ta reda på sanningen om såväl pingvinstänger som SNES-problem.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

och nu blir det reklamfilm.

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av SUMITOMO:

och nu blir det reklamfilm.

Hellre då en bra reklamfilm än en dålig reklamfilm. Intressanta berättelser, speciellt delen där jag är med :D.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Kan ni göra en textversion också?

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Kan ni göra en textversion också?

Pingvinstånghistorien:

VD'n hade en polare på godisföretag, dom började skicka godis som "plåster på såren" för tex skadade produkter men det slog backut.
Då började dom skicka med små påsar (tänk ferarribilar osv) vid varje leverans istället, men det blev lite dyrt så han undrade om dom inte hade en "enkel godisbit som inte bara är en tugga" men ändå prisvärd. Så blev det en grejj.

Permalänk
Medlem

Jag har även hört en historia om hur pingvinstängerna tidvis varit problematiska. När kunder fått sitt paket från Inet och det saknat en godis så händer det att de gör en 'lustig' review på t.ex prisjakt med 1 stjärna i stil med

Citat:

Grymt bra service men fick ingen pingvinstång! 1/5

Det är inte alltid frid och fröjd i Candy-land!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Stabilt företag. Uppskattas stort bland nördarna xD

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk
Medlem

@Leveller: Tack! Var precis det jag ville veta!

Visa signatur

Fractal Design Node 304 -> ASUS ROG STRIX Z370-I GAMING ->i5 8600K -> be quiet! Pure Rock -> MSI GeForce RTX 4070 VENTUS 2X E 12G OC -> Corsair Vengeance LPX 3200 32GB -> Seasonic FOCUS Plus 650W Gold -> Samsung 960 EVO 500GB -> 2 * Western Digital Black 2 TB -> Samsung 850 EVO Basic SSD 500GB

Permalänk
Föredetting

Ser lite ut som en extrafeature till en Blu-Ray. Skådespelaren Erik Wickman talar om sin erfarenhet i Blade Runner, liksom.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Tycker den här intervjun var rätt intressant faktiskt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Edin:

Bra, vi är på samma plan här och det är säkert så många tänker - poängen är väl att det inte är svart eller vitt och hur specifika bolag tänker får stå för dem och inget jag kan gå i god för bara så att det är tydligt. För transparens var detta reportage delvis min idé och det vore även kul att höra om liknande saker / innehållet uppskattas eller inte.

Jag uppskattade reportaget väldigt mycket och vill gärna se mer av detta från fler webhandlare/hård/mjukvarurelaterade företag.

Mvh
Überklass

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Min världsbild! Jag som trodde inets VD var inet gubben

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Avstängd

Sjuk idé att faktiskt bry sig om sina kunder.

Vem kunde tro att det skulle gå så bra, antagligen inte de andra datorbutikerna som finns idag

Permalänk
Medlem

Sanningen om pingstvännerna. 🙃

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem

Har nästan lust att bojkotta Inet pga hur han uttalar "lakrits"

Permalänk
Medlem
Skrivet av mkl:

Har nästan lust att bojkotta Inet pga hur han uttalar "lakrits"

Han uttalar det som en finlandssvensk Är det själv nämligen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navicula:

Han uttalar det som en finlandssvensk Är det själv nämligen

Trodde det som "Sje-ljudet" var mer random eller kanske en Göteborgsgrej. No offense intended

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Ett sidospår har brutits ut gällande kollektivavtal som inte diskuterade innehållet i artikeln. Hoppas på er förståelse om tråden ser lite knas.

Sidospåret finner ni: Hur resonerar ni kring att butiker saknar kollektivavtal?

/DavidtheDoom, - Moderator

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin