Permalänk
Avstängd

Garderobsrensning spel

Hej,

Lista PC-spel

Jag har inte spelat alla. Har skrivit ner titlarna på allt som finns i box med serienummer och CD. Om det skulle bli strul med spelen går det att lösa i efterhand. Väldigt fint skick. Vissa av spelen tillhör folk i familjen som inte längre ska ha kvar dem. Andra har jag själv spelat.

Windows Vista - Ultimate - operativsystem
C64 Classix 1 - mer än 500 spel
C64 Classix 2 - oöppnad - PC/MAC CD-ROM - More than 500 full games - gamla klassiker
Dragon Age - Origins
Disciples - Resurrection
The Witcher - Enhanced Edition - Oöppnad i plast
Hitman - Contracts
Gothic II
Black and White 2 - Collectors Edition
Company of Heroes
City of Heroes
Unreal Tournament - U
Mass Effect - Andromedia
Alpha Protocol - The Espionage RPG
Fable - The lost chapters
Star Wars II - Knights of the Old Republic
Dragon Age II - Bioware Signature Edition
Company of Heroes - Opposing Fronts
Mass Effect Trilogy - Oöppnad i plast
Monkey Island - Special Edition Collection
Darkness II - Limited Edition
Guild Wars
Skyrim - Dragonborn - The Elder Scrolls V (kräver The Elder Scrolls V: Skyrim för att spela)
Ubisoft Exclusive - Chessmaster 10th Edition
Alice - Madness Returns
Grand Theft Auto V - Bara karta och activation code
Space Quest Collection - Classic Collection Relive Gaming History - Inplastad
Spavce Quest Collection - samma som ovan, inplastad - står att det funkar på Windows XP så handla på eget bevåg!
Neverwinter Nights 2 - Mask of the Betrayal - Expansion Pack - Requires the original Neverwinter Nights 2 to play
Neverwinter Nights 2
Neverwinter Nights 2 - som ovan
Sid Meier's Civilization IV - Warlords
Fear - First Encounter Assault Recon - Extraction Point
Fear - First Encounter Assault Recon
The Elder Scrolls IV - Oblivion
Arganum of Steamworkers & Magick Obscura
Company of Heroes 2
Prototype 2
Dark
Omerta - City of Gangsters
Civilization V - Sid Meier's
Risen 2 - Dark Waters
Hitman Collection (Hitman I, II, Hitman Contracts och Hitman Blood Money) - 2 CD, de tre första spelen ligger på CD 1.
Mass 3 Effect
The Witcher - Wild III Hunt Två box Game Disc 1-3 och Game Disc 4 -
Guild Wars 2 - Två exemplar
Hitman Unrated
Bioshock - Infinite
Xcom - Enemy Unknown
Xcom 2
Guild Wars - Eye of the North
Leisure Suit - Larry Collection - 5 Full Games - Classic Collection Relive Gaming History
Prey
Mass Effect
Half-Life 2: Episode Two Team Fortress 2 (och Half-Life 2 och Episode One) - Disc 1 och 2
L.A. Noire - Rockstar Games - The Complete Edition
Medieval II - Total War - Gold Edition
Two Worlds II
Europa Universalis III (fint skick, kommer med manual)
Fable III
Company of Heroes - Tales of Valor
Guild Wars - Trilogy
Guild Wars - Eye of the North
Atari (Originals) - Anniversary Edition
Dawn of Fantasy
Mass Effect 2
Galactic Civilzations II
Sacred +Plus+
Guild Wars - Nightfall
Guild Wars - Factions
War Games - European Escalation
Assassins Creed - Directors Cut Edition
Police Quest - Step Behind the Badge
Dawn of Magic
Guild Wars - Special Edition - Inkluderar The Art of Guild Wars Book 2 - Map of Tyria - Bonus Music CD - Kod för unlocka skills, plus vapen eller armour upgrades
Dark-Messiah - Might and Magic
Half-Life Generation (Gamla originalboxen, klassiker, inkluderar Half-Life, Opposing Force, Counter-strike (1.5 då) och Blue Shift)
Sid Meier's Civilization V - Brave New World
Heroes V - of Might and Magic
Syndicate
Sid Meier's Civilization IV (innehåller, taget från framsidan, Civilization IV Game of the Year, Warlords och Beyond the Sword expansion packs)
Mirror's Edge
Dragon Age Origins - Awakening
Vampire The Masquerade - Bloodlines
Heroes of Might and Magic (V) - Tribes of the East
Doom 3
Hordes of the Underdark - Neverwinter Nights - Expansion Pack (kräver originalet Neverwinter Nights för att spela)
Neverwinter Nights - Shadows of Undrentide - Expansion Pack (kräver originalet Neverwinter Nights för att spela)
Sid Meier's Civilization V - Gods and Kings
Fallout - New Vegas - Ultimate Edition
Grand Theft Auto - Episodes from Liberty City
Victoria II
Starcraft II - Legacy of the Void
Grand Theft Auto IV
UFO Aftershock
Aliens vs Predator
Quake 4
Starcraft II - Heart of the Swarm
Sid Meier's Civilization
Crusader II - Kings
Heroes VI - Might and Magic
Aliens Colonial Marines - Limited Edition
Hitman - Absolution - Inplastad
Baldour's Gate - 4 in 1 Boxset - 1, 2, (Tales of the Sword Coast), 3 (Shadows of Avin), 4 (Throne of Bhaal)
The Elder Scrolls III - Morrowind - Game of the Year Edition - Ubisoft Exclusive
Half-Life 2
Watch Dogs
Heroes Might and Magic VI
Might and Magic Heroes VI - Shades of Darkness
Europa IV - Universalis
Neverwinter Nights
Rage - Anarchy Edition
Hitman (skitsnygg låda)
Pillars of Eternity
Starcraft II - Wings of Liberty
Europa IV - Universalis
Skyrim - The Elder Scrolls V
Daggerdale - Dungeons and Dragons
Dragon Age - Inquisition
Anno 2070
Wasteland 2
Spore - Från skaparna av sims lol..

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är filmerna i bra skick? Repiga fodra/skivorl? Uthyrningsexemplar (från typ hemmakväll)? Kan du tänka dig att skicka en kartong med typ 30 filmer?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem

väldigt bra pris, skulle kunna dubblera ditt snittpris för att få handplocka vissa rellar om det godtas.

Permalänk
Avstängd

Ja det mesta går att lösa. Helst vill jag att någon köper hela paketet. Ska jag vara helt ärlig så är det mesta i nyskick. Det är inte uthyrningsexemplar nej.

Men visst det går att handplocka det man vill ha. Skriv isf. Ni får beräkna själva lite vad det blir. Blir såklart inte lika förmånligt pris men jag ska sätta det så bra som möjligt. Det går att skicka också såklart.

Uppdaterar strax artikeln med fler saker som också ska bort.

Permalänk
Inaktiv

@RosaGosse Kan eventuellt vara intresserad av att köpa allt om du kan gå ner i pris några hundralappar. Kan hämta i Stockholm. Skicka ett PM om det är intressant

Permalänk
Medlem

Är intresserad av 31 filmer. Kan tänka mig ge 500 inkl frakt.

Visa signatur

Vardagsrum: LG C1 OLED 65" | OPPO 203 | Analogue Pocket + Dock | PS5 | XB Series X | N Switch OLED | XB One X | Wii U | PS3 | XB360 | Xbox | GameCube + GC Loader | PS2 | Dreamcast | N64 + Everdrive | PS1 + PSIO | Saturn | Mega Drive Mini 2 | SNES Mini | Mega Drive Mini | NES Mini | HTPC: i7 3770K/GTX970/16GB DDR3/512GB SSD/Loque Ghost S1

Permalänk
Medlem

@RosaGosse Eventuellt intresserad av all filmer, var i Stockholm finns dom?

Permalänk
Avstängd

@fredda11:

Hallonbergen, Sundbyberg. Om du ska ha allt kan jag kolla om jag kan köra det till dig om du bor i trakterna?

Permalänk
Avstängd

@Infiniti:

Prioriterar dem som tar allt just nu men kan återkomma ifall det inte blir något och du senare fortfarande skulle vara intresserad. Men tack!!

Permalänk
Avstängd

Bara spelen kvar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Alla filmer sålda? Då blir sambon glad...

Permalänk
Avstängd

@fredda11 Är du fortfarande intresserad? Lite osäkert om den andra köparen hinner under dem närmsta dagarna.

Permalänk
Medlem

@RosaGosse: Tyvärr la sambon veto, av någon anledning blev hon inte så glad av att jag skulle släpa hem flera lådor med film.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Infiniti:

Är intresserad av 31 filmer. Kan tänka mig ge 500 inkl frakt.

Tja kan du tänka dig 720 kr för 45 filmer? Frakten kostar 149 kr, det blir över 3 kg oavsett för mig.