Komponenter uppgraderingspaket/nedgraderingspaket

Permalänk
Medlem

Komponenter uppgraderingspaket/nedgraderingspaket

*Cpu: AMD FX-8350 4.0 GHz
*Mobo: Asrock 970 Extreme4
*RAM: Corsair vengance 2x4GB
*Tyst och bra Noctua-kylare med två 90mm fläktar. Kommer inte ihåg modellnamn

Ligger kring 144 fps i csgo på medium med tex ett gtx 970 på 1080p

FX-8350 Står sig väldigt bra än idag, framförallt i en arbetsmaskin tack vare många kärnor och snabb beräkningskapacitet.

Aldrig klockat grejerna

Finns i Östersund

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asrock 970 Extreme4, FX-8350 4,0Ghz, Noctua NH-U9B, Gigabyte GeForce GTX 970 Windforce 3X, Corsair XMS3 4Gb, ,Intel SSD 330 120GB, 1TB HDD. Fractal Design Define R4.

Permalänk

Om du kan tänka dig att skicka, betalar jag gärna 700kr+frakt för besväret.

Annars om du säljer i delar ger jag mer en gärna 400kr+frakt för bara processorn.

Permalänk
Medlem

@Benjidono: Jag hade hoppats på att kunna sälja lokalt. Blir så mycket att paketera. Dessutom sitter cpun och kylare på redan också just nu. Vi får se om intresset är svalt lokalt, då kanske jag får se om jag kan paketera det snyggt och bra. Jag avvaktar lite om det är ok.

Visa signatur

Asrock 970 Extreme4, FX-8350 4,0Ghz, Noctua NH-U9B, Gigabyte GeForce GTX 970 Windforce 3X, Corsair XMS3 4Gb, ,Intel SSD 330 120GB, 1TB HDD. Fractal Design Define R4.

Permalänk
Skrivet av aleexus:

@Benjidono: Jag hade hoppats på att kunna sälja lokalt. Blir så mycket att paketera. Dessutom sitter cpun och kylare på redan också just nu. Vi får se om intresset är svalt lokalt, då kanske jag får se om jag kan paketera det snyggt och bra. Jag avvaktar lite om det är ok.

Helt förståeligt, ville bara höra av mig att jag är intresserad om du väljer att skicka.