Skruv till Fractal Design HD-bracket

Permalänk
Medlem

Skruv till Fractal Design HD-bracket

Har ett gammalt FD chassi där jag behöver skruv till HD-hållarna. Varje HD sitter med såna här skruvar och gummibussning:
https://imgur.com/a/paBJ9J3

Var kan jag köpa såna? Helst i butik i Stockholmsområdet.

Det gäller alltså ett 10 år gammalt FD-chassi, Define R-nånting. Känns för ghetto att köra med häftmassa som jag gör nu...

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

Kontakta Fractal design och se om de har kvar

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär

Permalänk
Medlem
Skrivet av DasIch:

Har ett gammalt FD chassi där jag behöver skruv till HD-hållarna. Varje HD sitter med såna här skruvar och gummibussning:
https://imgur.com/a/paBJ9J3

Var kan jag köpa såna? Helst i butik i Stockholmsområdet.

Det gäller alltså ett 10 år gammalt FD-chassi, Define R-nånting. Känns för ghetto att köra med häftmassa som jag gör nu...

Du kan köra med skruv och bussning för hårddiskvaggor från andra fractal design chassin också

Visa signatur

Citera för svar

MSI Z490 MAG TOMAHAWK | Intel Core i7 10700K | Corsair 64GB DDR4 3200MHz | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF Gaming OC | Samsung 970 EVO Plus 1TB | WD Black 6TB Desktop Drive | Corsair RM750X 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@DasIch, Jag tror jag har ett gäng. Räkna på hur många du behöver och skicka ett PM så ska jag se om jag har så det räcker.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dew87:

Du kan köra med skruv och bussning för hårddiskvaggor från andra fractal design chassin också

Försökte hitta sådana när jag var till Webhallen, utan framgång tyvärr.

Skrivet av DavidtheDoom:

@DasIch, Jag tror jag har ett gäng. Räkna på hur många du behöver och skicka ett PM så ska jag se om jag har så det räcker.

Du har PM.