Uppdateringar WIN 7

Permalänk
Medlem

Uppdateringar WIN 7

Jag vet att det inte kommer någon mer support eller uppdateringar till Win7 men jag skall eventuellt installera om den och var hittar man och kan man ladda ner dom senaste uppdateringarna som gjordes fram till 2020 så vore det kanon. Men tycker detta är en hel circus med uppdateringar hit o dit. Vart hittar jag dom uppdateringar som finns och vilka skall jag installera om dom nu finns?

Visa signatur

Fear

Permalänk

@Fear:
https://www.sweclockers.com/forum/trad/938372-guide-hur-man-i...
om det nu ens fungerar längre.
Sen kan du ju från 2016 hitta uppdateringar från min signatur, men ärligt talat, det är mer jobb om man ska få allting rätt än det är lönt för det är nog bättre att försöka mecka sig fram till ett win10 och gilla läget.
Någon Linux variant kanske går fortare om man bara vill ha själva utseendet.

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fear:

Jag vet att det inte kommer någon mer support eller uppdateringar till Win7 men jag skall eventuellt installera om den och var hittar man och kan man ladda ner dom senaste uppdateringarna som gjordes fram till 2020 så vore det kanon. Men tycker detta är en hel circus med uppdateringar hit o dit. Vart hittar jag dom uppdateringar som finns och vilka skall jag installera om dom nu finns?

Fick uppdateringar till en win7 maskin i dag, så räcker nog med att bara ansluta den till internet och se om det dyker upp nåt.

Permalänk
Medlem

Jag använder WUMT 20.12.2016 (funkar med Windows 7) för att installera uppdateringar. Frågan hur länge det kommer att funka

Edit:
Kan tilläggas att den är nästan omöjlig att hitta idag. Alla är för enbart Windows 10 som jag hittat (bortsett den som finns på min dator)

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare