Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!
Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2016

dxgkrnl.sys windows bootar inte

Tjenare, jag får BSOD varje ggn jag startar min dator och drivrutinen som är fel är dxgkrnl.sys, datorn syartas om och samma vända igen hela tiden skulle uppskatta all hjälp möjlig
MVH Gustav

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2016

Jag har testat o stprt sett allt vaf jag vet kan hjälpa tex felsöka genom cmd så har jag testat verifier kommand visade typ 1 a4 med drivrutiner som är unsigned men dom kan inte verifieras om detta är till hjälp för ngn

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2018
Skrivet av drakgurra:

Jag har testat o stprt sett allt vaf jag vet kan hjälpa tex felsöka genom cmd så har jag testat verifier kommand visade typ 1 a4 med drivrutiner som är unsigned men dom kan inte verifieras om detta är till hjälp för ngn

https://www.partitionwizard.com/disk-recovery/dxgkrnl-sys.htm...

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II | Logitech G403 | SteelSeries QcK - XXL Musmatta | 13TB Lagring| Mitt skrivbord Windows 1909 | ASUS MG279Q | Behöver du hjälp? Egna skriverier

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2016

Problemet är jag kan inte uppdatera eller installera om jag får bara BSOD sen startas den om så får jag BSOD igen gäller även felsäkert läge
Mvh