Permalänk
Medlem

Nexus 5

Säljer nu min Nexus 5 då den inte behövs som backup längre. Han har legat i en låda de senaste 3 åren och startats ibland för kolla så det alltid funnits 50+% kvar i batteriet.

Batteriet blev bytt för kanske 3 år sedan. Det gamla har jag inte kvar. Jag tror även baksidan är bytt också men kanske blandar ihop det.

https://www.gsmarena.com/lg_nexus_5-5705.php
16GB Lagring.

Den införskaffades 2014 och jag har haft dbrand skin (fram och bak men bak nu borta) på för det mesta samt ett skal som får hänga med.

Några små skavanker runt om finns samt en svag repa på skärmen. Jag kan vid efterfrågan ta bild på han runt om. Repan är näst intill omöjlig att få en synlig bild på och är även inte enkel att se med blotta ögat utanför en viss vinkel och svart bakgrund.

Originallåda och ett skal hänger med som synes på bild. Laddaren har jag tyvärr tappat bort. Men det är en normal micro-USB. N5 stöder även både snabbladdning och Qi trådlös laddning.

Bud och köpare betalar frakt alternativt hämtas i Ulricehamn med en korg jag kan kasta den i för säkerhetsavståndets skull

Jag säljer till vem jag vill för pris jag är nöjd med så det även står med.

Fråga på om det är något ni undrar över!

Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Medlem

Intresserad!

Jag är intresserad men kan inte skicka meddelande för har ej varit medlem nog länge.