KÖPES begagnad speldator + skärm

Permalänk

KÖPES begagnad speldator + skärm

Hej!

Pga rådande karantän-tider har jag beslutat mig för att köpa en billig begagnad stationär speldator + datorskärm (komponenter kan också vara ok). Kravet är att datorn skall kunna hantera Dota2 och ev. wow-classic relativt lagfritt. Jag är bosatt i Uppsala och skulle föredra upphämtning (frakt kan vara ok). Prisidén är alltså så billig som möjligt, förutsatt att den klarar kraven (de är inte särskilt högt ställda). Kommentera gärna vad ni har att erbjuda och pris, stort tack!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tjena har ett gtx 1050 och i3 8100 är du intresserad så skickar jag mer spex

Permalänk

@NotNiklas: Skicka mer specs! Gärna pris osv också.

Permalänk
Medlem

@Lattemamma: Hej! Jag har en komplett dator (dator, skärm, tangentbord, mus, strömkablar och gejmingmusmatta till och med) som jag tänkte sälja. Den fungerar bra för Fortnite, DOTA2, etc etc (1050 Ti-grafikkort). Intresserad?

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk

@bimbim:

Hej!

Ja, men endast dator + skärm. Vad är du villig att släppa det för?

Permalänk
Medlem

Har två datorer att sälja. Första är x3440 med r7 370 16gb minne 120gb ssd 750gb hdd 600w psu klarar av alla spel utan problem.
Den andra är x3440 igen med 8gb minne gtx 760 1.5gb (klarar av alla dessa spel du vill spela utan problem) 250+300g hdd.
4200 tänkte jag för den första och 3000 för den andra skärm ingår i båda (för ytterligare 400kr kan jag slänga in ett rx 470 istället för gtx 760 men tror inte att det behövs

Permalänk
Medlem

Jag har följande:

En komplett dator för dig som vill kunna spela Fortnite, DOTA 2, PUBG, StarCraft II, Diablo III, CS, osv. Allt ingår så det enda du behöver göra är att plugga in i väggen och köra. Får som exempel 90-100 FPS i Fortnite. Windows 10 Pro (med licensnyckel ingår).

Specs:
- Intel Xeon X3440 (bättre än i7) som snurrar i 3.8GHz, fyra kärnor och åtta trådar
- 8GB ram (två lediga platser om man vill utöka)
- 640GB hårddisk (för många spel)
- Geforce GTX 1050 Ti (världens just nu näst populäraste grafikkort, reko nytt och originalkartong ingår)
- 22" skärm med full-HD-upplösning (1080p)
- Tangentbord, mus och rejäl gejmingmusmatta ingår
- Strömkablar ingår
- Windows 10 Pro
- Antec P180 Mini (chassi)
- Säljes endast som komplett kit

Finns att hämta i Gamla Enskede (ett par kilometer söder om Södermalm). Ni får givetvis testa den på plats!

Priset är 3000 SEK.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Skrivet av Lattemamma:

@NotNiklas: Skicka mer specs! Gärna pris osv också.

Specifikationer: Chassi: Cooler Master MasterBox Lite 5. KPC: Cooler Master B500 VER. 2 BULK. Processor: Intel LGA1151 Core i3 7100. Moderkort: LGA1151 B250M Bazooka. Ram Minne: Kingston Value DDR4 2400M Hz 8 GB KIT. Grafikkort: GeForce GTX 1050 Aero itx OCV1. PC PROD Seagate Barracuda 1Tb SATA 3.0. SSD: Kingston 120 Gb

Permalänk
Skrivet av NotNiklas:

Specifikationer: Chassi: Cooler Master MasterBox Lite 5. KPC: Cooler Master B500 VER. 2 BULK. Processor: Intel LGA1151 Core i3 7100. Moderkort: LGA1151 B250M Bazooka. Ram Minne: Kingston Value DDR4 2400M Hz 8 GB KIT. Grafikkort: GeForce GTX 1050 Aero itx OCV1. PC PROD Seagate Barracuda 1Tb SATA 3.0. SSD: Kingston 120 Gb

Pris?

Permalänk
Skrivet av Lattemamma:

Vad tänker du

Permalänk

Hej,

Säljer mitt Asus FE 1080 8gb kort för 3000kr om intresset finns att uppgradera till något starkare grafikkort.
Köpdatum: 2016-05

Tack!