Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Urläckra Hob gratis hos Epic Games Store

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2010

Bra tips, tack har gett några timmars underhållning och det är en bra bit kvar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004

Alrig hört om Hob innan!
Har spelat ett par timmar, de första timmarna jag kunnat spela något alls på över en månad, mysigt!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Maj 2014

Ej intresserad av Hob men TRDS såg riktigt trevligt ut, passande för mig och flickvännen som spelade Human Fall Flat tillsammans

Nvidia RTX 2070
AMD Ryzen 3700X
ASUS B450-I
Corsair Vengeance RGB PRO 3200MHz 32GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Blåsmark
Registrerad
Jan 2013
Skrivet av firstofmay:

Vad menar du med häxjakt? Det är ju faktum, hoppas bara att faktiska användare också har koll.
https://external-preview.redd.it/u05hyIg9n2T6Td7D8og1qTDBB2NKVd0OQE10JDz90KA.jpg?auto=webp&s=df8ec24bcb724bfacf080a042387836959c0f698

En del av den där bilden stämmer inte längre dock, Cloud Saves (gäller dock inte alla spel..ännu) och Library Sorting är då tillagt (det finns då i min Epic Games Store-klient).

Moderkort: ASUS ROG Strix X470-F Gaming CPU: Ryzen 7 3700X
RAM: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB (2x16GB) / Ryzen / 3600MHz / DDR4 Kylning: AMD Wraith Prism Lagring: 1x Crucial SSD P1 1TB M.2 1x Crucial SSD P1 500GB M.2 1x Samsung SSD 830 Series 128GB
Grafikkort: ASUS ROG Strix GTX 1080 Gaming 8GB Nätaggregat: Corsair RM850 Chassi: Corsair Carbide SPEC-06 RGB Tempered Glass - White
Monitor: AOC Agon AG322QCX 31.5" Curved Tangentbord: Apple Keyboard (A1243) Mus: SteelSeries Rival 310

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Okt 2001
Skrivet av SirSmeghead:

En del av den där bilden stämmer inte längre dock, Cloud Saves (gäller dock inte alla spel..ännu) och Library Sorting är då tillagt (det finns då i min Epic Games Store-klient).

Folk kommer alltid att hata på Epic Games store. Att jämföra det mot Steam som funnits ute i 15+ år är löjligt enligt mig. Ja, Steam har betydligt mer funktioner, konstigt vore annat.

Jag som varit med ett tag minns hatet mot Steam när det kom. "Jag vill ha mina spel i fysisk form1!" etc, Folk överlag gillar inte förändring.

On-Topic: Har nästan spelat klart Hob nu tror jag. Fantastiskt spel! Ganska klurigt att lista ut var man ska, men på en lagom nivå. Bra kontroller. Lite tunt med "items" om man jämför med Zelda-spelen. 4/5.

- i7 2600k @ 4.4GHz | GTX 1080 | Intel 320 120GB - Samsung EVO 850 500GB | 16GB RAM -

Trädvy Permalänk
Häxmästare ✨
Jonas Thörnqvist
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

Hade helt missat att Hob existerade så det ska bli kul att testa framöver!

Passa även på att klicka hem Gone Home från Epic innan gratiskampanjen tar slut idag. Riktigt bra storydriven "walking simulator"!