Letar efter en bra och snabb gamingskärm - Viotek GFT27DB?

Permalänk

Letar efter en bra och snabb gamingskärm - Viotek GFT27DB?

Tjenare! Jag letar efter en bra och snabb Gaming skärm och har hittat den här Viotek GFT27DB och jag tycker den verkar bra. Min fråga är om någon annan har den som kan berätta om sin upplevelse.

Fixade rubriken // mod
Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Villedenlille:

Tjenare! Jag letar efter en bra och snabb Gaming skärm och har hittat den här Viotek GFT27DB och jag tycker den verkar bra. Min fråga är om någon annan har den som kan berätta om sin upplevelse.

Varifrån planerar du att köpa den?

Allt handlar ju om pris, om du frågar mig.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Den här killen gillar den tydligen. Ok kanske inte exakt samma namn

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Bildexpert 📺

Viotek verkar vara en varumärke som siktar mot den nordamerikanska marknaden. Troligtvis är det kinesisk OEM. Ser lite ut som random Aliexpress-skärmar men förvaltat rätt kan det utbudet förstås fungera.

Att det uppmärksammas så här beror på den som håller i den amerikanska marknaden är bra på marknadsföring mot techinfluensers. Det är lite för mycket än bara ett sammanträffande att det dyker upp flera YT-videos om vilket fynd detta är. Jag har svårt att se att detta skulle vara så fantastiskt mycket bättre än allt annat som byggs i samma fabriker. På gott och ont då.