Permalänk

Canon EOS M kit

Jag säljer nu min lilla spegellösa systemkamera. Har inte använt den mycket. Men det lilla jag använt den är jag nöjd.. förutom en sak; hastigheten. Ärlig, köp den inte om du ska fota sport eller annat som går snabbt. Min besvikelse kan iofs ha kommit ur att jag gick från en 7D till den här?

Jag vet, det är lite väl att kalla en kompaktkamera för systemkamera, men faktum kvarstår. Vad Canon gjorde var att ta den (då) några år gamla EOS 550D, ta bort fysiska knappar, blixt, sökare, spegel (så klart) och lite annat, och vips hade man en systemkamera liten som en kompaktkamera.

PS. Vill du slå de flesta webkameror när du streamar? Ja det går med en HDMI/USB-konverter.

Välkommen att buda i tråden. Vi kör en vecka eller så.. max. Kan avsluta tidigare om jag känner mig nöjd.

Kit:

  • Canon EOS M

  • EF-M 18-55 f3.5-5.6 IS STM

  • Speedlite 90EX

  • Laddare + batteri + kartong och alla tillbehör

Medföljer gör också:

  • UV-filter + motljusskydd till EF-M 18-55

  • Samsung SDHC Pro 16GB Class 10

Läs mer här>>

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: i9 14900K GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte Z790 Gaming X RAM: 32 GB DDR 5
PSU: EVGA SuperNova G3 850 CPU-Kylare: Corsair iCUE H150 RGB 360
Chassi: Aerocool APNX Creator C1 Lagring: M.2 1 TB + SSD 4 TB + HDD 4 TB

Permalänk

500kr bjudet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christiaan:

500kr bjudet

Bättre kan du! XD

Permalänk
Skrivet av Wasp:

Bättre kan du! XD

Det är ett startbud! Istället för att kommentera mitt inlägg kan du väl buda 1000kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christiaan:

Det är ett startbud! Istället för att kommentera mitt inlägg kan du väl buda 1000kr?

Själv har jag redan andra grejer. Men att börja ett bud på en helt orimlig summa är bara onödigt. Iofs så satte inte heller ts ett startbud så det är ju förståerligt

Men absolut, jag budar en tusing för grejerna

Permalänk
Skrivet av Wasp:

Själv har jag redan andra grejer. Men att börja ett bud på en helt orimlig summa är bara onödigt. Iofs så satte inte heller ts ett startbud så det är ju förståerligt

Men absolut, jag budar en tusing för grejerna

Om du blir kränkt utav mitt bud kan du väl bara klicka vidare? TS har inte satt ett startbud på sakerna och jag la ett bud för att få igång budgivningen.

Permalänk
Medlem

1200

Visa signatur

CPU| Intel Core i9 9900K 3.6 GHz 16MB |GPU| MSI GeForce RTX 2080 8GB VENTUS V2|Motherboard| MSI Z390 MPG GAMING PLUS|RAM| - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance |HD| Samsung EVO 850 500GB |2TB seagate|PSU| EVGA Supernova 750W G2 |Chassi| Phanteks Eclipse P350X Black|

Permalänk

Jag förväntar mig inga höga bud. Men jag vill inte heller sälja till nån som bara ska sälja vidare.
Vi avslutar till helgen. Högst bud just nu är från @carr3

Visa signatur

CPU: i9 14900K GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte Z790 Gaming X RAM: 32 GB DDR 5
PSU: EVGA SuperNova G3 850 CPU-Kylare: Corsair iCUE H150 RGB 360
Chassi: Aerocool APNX Creator C1 Lagring: M.2 1 TB + SSD 4 TB + HDD 4 TB

Permalänk
Medlem

@DaddyCoolSwe: Hur är kvaliteten på kit-linsen? Minns själv vilket gigantiskt steg upp i kvalitet det blev när jag på min 350D bytte från Canons medföljande 18-55 till Canons 17-85.