Permalänk
Medlem

Project Xcloud

Fler som precis kom in i betan för Xcloud? Alltså den där man strömmar spel från molnet till sin mobil, som Stadia, inte där man strömmar från sin egen konsol.

Testade snabbt ett par spel och det känns riktigt bra. Ungefär samma latens som Stadia. Forza motorsport 7 var helt spelbart. Vet inte vad de strömmar i för upplösning men det såg jättefint ut på en liten 1440p-skärm.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Japp, fick betan ikväll jag med. Nu behöver jag bara hitta min Xbox controller nånstans. Hoppas jag inte sålt den...

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Jag kom också in! Sen insåg jag att jag sålt min Android och gått tillbaka till iPhone sedan jag ansökte.

Det ångrar jag absolut inte, men jag vill verkligen testa iCloud. Har till och med köpt den officiella hållaren för mobilen från Microsoft haha.

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Moderator
Forumledare

@El1min4tor: Har kört xcloud på en gammal billig android sen februari.
Det funkar såklart men telefonen är den stora flaskhalsen.
Hoppas de släpper in fler ansökningar till TestFlight av iOS-appen.
Ett tips är att hålla koll på majornelsons twitter, där går han ut med info när det är dags

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

@El1min4tor: Har kört xcloud på en gammal billig android sen februari.
Det funkar såklart men telefonen är den stora flaskhalsen.
Hoppas de släpper in fler ansökningar till TestFlight av iOS-appen.
Ett tips är att hålla koll på majornelsons twitter, där går han ut med info när det är dags

Insåg precis att jag har en gammal Huawei P10 liggandes i en låda! Jag kommer starta upp den och det testa! 😁

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Moderator
Forumledare

Är det någon som hört något mer om testflight-inbjudningar?

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord