Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Jan 2005

Project Xcloud

Fler som precis kom in i betan för Xcloud? Alltså den där man strömmar spel från molnet till sin mobil, som Stadia, inte där man strömmar från sin egen konsol.

Testade snabbt ett par spel och det känns riktigt bra. Ungefär samma latens som Stadia. Forza motorsport 7 var helt spelbart. Vet inte vad de strömmar i för upplösning men det såg jättefint ut på en liten 1440p-skärm.

/hulle.

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Götet
Registrerad
Okt 2013

Japp, fick betan ikväll jag med. Nu behöver jag bara hitta min Xbox controller nånstans. Hoppas jag inte sålt den...

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2007

Jag kom också in! Sen insåg jag att jag sålt min Android och gått tillbaka till iPhone sedan jag ansökte.

Det ångrar jag absolut inte, men jag vill verkligen testa iCloud. Har till och med köpt den officiella hållaren för mobilen från Microsoft haha.

Intel I5 9400F | GTX 1660 TI | ASUS PRIME Z390-P | Corsair 16GB DDR4 | Intel 660P 512GB | AOC C24G1 | Asus ZenBook S UX391 | OnePlus 6T | Xbox One X |

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Här
Registrerad
Jul 2009

@El1min4tor: Har kört xcloud på en gammal billig android sen februari.
Det funkar såklart men telefonen är den stora flaskhalsen.
Hoppas de släpper in fler ansökningar till TestFlight av iOS-appen.
Ett tips är att hålla koll på majornelsons twitter, där går han ut med info när det är dags

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2007
Skrivet av NordhNet:

@El1min4tor: Har kört xcloud på en gammal billig android sen februari.
Det funkar såklart men telefonen är den stora flaskhalsen.
Hoppas de släpper in fler ansökningar till TestFlight av iOS-appen.
Ett tips är att hålla koll på majornelsons twitter, där går han ut med info när det är dags

Insåg precis att jag har en gammal Huawei P10 liggandes i en låda! Jag kommer starta upp den och det testa! 😁

Intel I5 9400F | GTX 1660 TI | ASUS PRIME Z390-P | Corsair 16GB DDR4 | Intel 660P 512GB | AOC C24G1 | Asus ZenBook S UX391 | OnePlus 6T | Xbox One X |

Trädvy Permalänk
Forumledare
Plats
Här
Registrerad
Jul 2009

Är det någon som hört något mer om testflight-inbjudningar?