Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!
Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2020

Banggood

Hej, är ute efter AnnePro 2 tangentbord och verkar endast hitta det hos banggood.
https://www.banggood.com/sv/Kailh-BOX-Switch-Anne-Pro-2-60-pe...

Undrar då om det är legit (då kinesiska företag kan vara lite sketchy) samt eventuella tull kostnader?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2013
Skrivet av EdwardDZN:

Hej, är ute efter AnnePro 2 tangentbord och verkar endast hitta det hos banggood.
https://www.banggood.com/sv/Kailh-BOX-Switch-Anne-Pro-2-60-pe...

Undrar då om det är legit (då kinesiska företag kan vara lite sketchy) samt eventuella tull kostnader?

Jag beställde för ett tag sedan en borstmotor till en Roomba via Banggood. Vill minnas att det inte va några avgifter å prylen kom. När jag tänker efter så läste jag någonstans att man skulle välja ’rätt’ fraktalternativ så paketet studsar i europa så du slipper avgift. Gör en snabb googling så tror jag att du kommer hitta rätt fraktalternativ.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2020

@EdwardDZN: Jag har beställt en hel del därifrån. Kolla recensioner för varje product då de har flera leverantörer(som med de flesta liknande sidor). Anne pro 2 har kostat mindre. Verkar inte lika prisvärt då du kan köpa en ducky 2 för lite mer.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Maj 2020

@EdwardDZN: att den finns i kailh box white är iof en dealbreaker. Supersköna klickiga switchar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Umeå
Registrerad
Maj 2014

Jag beställde en sorts blåsare, tänk liten lövblåsare, och mängden bang den hade fått under resan hit måste jag klassa som "good". Tänk dig något som är 90% plast som endast fraktas löst i en kartong utan något som helst dämpning eller så. Den var totalförstörd. När jag skrev till dom så skicka den en ny men den dök aldrig upp så jag gav upp.

Nvidia RTX 2070
AMD Ryzen 3700X
ASUS B450-I
Corsair Vengeance RGB PRO 3200MHz 32GB