Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Behöver hjälp - Backup Keybinds OCH spells

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2011

Behöver hjälp - Backup Keybinds OCH spells

Behöver kunna kopiera "nuvarande" Keybinds och hur spells ligger på actionbar så Min Brorsa kan lira.

Och jag har andra keybinds... Letar efter ett FUNGERANDE "addon" för wow some kan göra spells-actionbar och Keybinds "Saves" så man kan typ ladda in två olika profiler beroende på vem som spelar....

Fanns ett ADDON i Legion där man kunde göra det... kommer inte på vad det hette eller hur fasiken jag hittar det....

HJÄLP!

Tagit bort skrik på hjälp i rubrik /Andreaz1, mod
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Växjö
Registrerad
Jan 2012

Kör du default UI? Annars är det bara att skapa ny "profil" i de flesta addons med UI.

I7 8700K, Asus GTX 1080TI, Acer Predator XB270HU 1440p 144hz G-sync och annat smått o gott.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2011

Det är mellan två olika konton, behöver kunna flytta och ändra olika Keybind Setups utan behöva öppna Keybinds i Bliz UI.

Använder ElvUI. (går inte göra backup där).
vill ha multi-box accounts men då vill ja ett smidigt sätt att sätta Samma keybinds med två enkla tryck kopeiera settings från ett konto till ett annat utan sitta typ 30min per konto och fixa det samtidigt....