Permalänk

söker gummislangs set

jag köpte får typ 2 år sedan ett helt fantastiskt set med gummislangar/rep för hemma träning. kitet innehöll 1 uggla som man kunde fästa i dörren, 2 handtag, 2 wraps som man kunde fästa runt smalbenet för att träna ben, 5 slangar/rep med olika motstånd, helt perfekt för hemma träning om man hade lite kreativitet.

nu har dessa slangar/rep slitits ut en hel del och 2 st har gått av samt att ugglan också har börjat att slitas ut, så jag gick till sidan som jag beställde kitet ifrån men de hade tydligen tagit bort det ur sortimentet, gjorde sen en sökning på prisjakt men hittade inget där heller. sökte på varje sida som jag brukar beställa kosttillskott ifrån, men ingen lycka där heller.

vet någon om någon sida(inoom sverige) som säljer ett sådant kit som jag beskrev, eller ett liknande kit?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Har du kikat på Stadium, Intersport eller XXL?

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Hedersmedlem

@mangemani Liknar det Pure 2 Improve Exetube? Du kan ju även överväga s.k. TRX-band och komplettera med lite gummiband ifall du inte hittar det du vill ha.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

japp. XXL hade ett liknande set, men det är också otroligt nog borttaget ur sortimentet. jag såg det setet när jag sökte runt lite, när jag hade lagt märke till att banden på mitt nuvarande set höll på att gå sönder, men jag la aldrig en beställning på dem. men sparade länken till det setet och nu när jag kikade igen, borta.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Varför inte köpa ett par gummiband i olika motstånd? Lär ju täcka dina behov och håller då garanterat livet ut. https://www.mmsports.se/Traningstillbehor/Traningsredskap/Ovr...

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem

Sportamore.se brukar ha det mesta, till bra pris också, kolla om det finns något under träningsredskap som du tycker ser ut att passa dina önskemål

Visa signatur

Ryzen 7600X - Geforce RTX 4080 - Custom Loop - Samsung 34" Ultra Wide
Intel i7 9700K - Radeon VII

Permalänk
Skrivet av Kent:

@mangemani Liknar det Pure 2 Improve Exetube? Du kan ju även överväga s.k. TRX-band och komplettera med lite gummiband ifall du inte hittar det du vill ha.

det liknade mycket väl det jag menade, minus 1 sak, men den kan jag leva utan, sen vet jag inte om det ingår ett fäste som man fäster i dörren, den jag har nu är lite sliten, men håller nog ett tag till, men det vore nice om det ingick en sådan med.
men annars så var det ungefär det exakta jag var ute efter, stort tack

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

edit: nix, den fanns inte heller i sortimentet såg jag nu =/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer