Inets första headset utses av SweClockers fokusgrupp

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk
Medlem

riktigt intressant detta 🙂👍

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Ska det vara aktuellt för mig så måste det:
vara trådlöst
ha bra passform
ha bra ljud,
ha lång batteritid
ha RGB

Övrigt är väl förhandlingsbart men kan aldrig tänka mig att gå tillbaka till ett trådat headset utan RGB igen. Då är jag hellre utan.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Inet
Skrivet av Göteborgaren:

riktigt intressant detta 🙂👍

Kul att höra att vår vånda bringar nöje haha!

Nej men skämt åsido, alltid kul att se att intresse finns och har du någon generell feedback vi kan bära med oss inför beslutsfattande är det alltid välkommet.

Med vänliga hälsningar

Johan

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Ska det vara aktuellt för mig så måste det:
vara trådlöst
ha bra passform
ha bra ljud,
ha lång batteritid
ha RGB

Övrigt är väl förhandlingsbart men kan aldrig tänka mig att gå tillbaka till ett trådat headset utan RGB igen. Då är jag hellre utan.

Vad gör du med RGB som är så viktigt på ett headset?

För mig skulle det direkt utesluta ett par lurar om det fanns massa lysen på det.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Inet
Skrivet av Ozzed:

Ska det vara aktuellt för mig så måste det:
vara trådlöst
ha bra passform
ha bra ljud,
ha lång batteritid
ha RGB

Övrigt är väl förhandlingsbart men kan aldrig tänka mig att gå tillbaka till ett trådat headset utan RGB igen. Då är jag hellre utan.

RGB alltså, det är en vattendelare på forumet...

Är det av någon särskilt anledning?

Med vänliga hälsningar

Johan

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Trådlöst går bort pga Bluetooth. Sitter själv i köptankar på nytt headset men problemet med just BT är att bandbredden inte räcker för mic + ljud. Lyssnar man på ett BT-headset för 4000kr och jämför med ett trådat för 1000kr är mic:en på det sistnämnda i princip hundra gånger bättre pga bandbredden (jag trodde att vi löst detta vid det här laget men tydligen inte, har gått från "måste vara trådlöst" till "trådlöst är inte värt den sämre kvaliteten").
Har man dessutom som jag en hörlursförstärkare med bra mic-in (Schiit Hel) så blir trådlöst ännu mindre aktuellt.

Permalänk
Medlem

Visst kan det vara rgb på dator prylar, men jag har 0 intresse att betala mer för det...

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja testa lurarna ni påstår vara överdimensionerade då jag är en person med bautaskalle. Jag har testat åtskilliga lurar men tyvär lider jag av att alla lurar klämmer som tusan efter 20min ca. Men det är jag det 😊

Visa signatur

HAF 932 | Corsair H100i Pro RGB | Asus Z370-G Gaming | Intel i7 9700K @4.9GHZ | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 3200mhz | Gainward Nvidia RTX 3080 10GB | Samsung 970 EVO PLUS 250GB

Permalänk
Sjusovarn

Jag är av raka motsatsen när det kommer till RGB, om ett headset kostar 1500kr och 300kr av det läggs på RGB istället för ljud-/kvalitet så kommer jag leta upp ett billigare headset utan RGB. Om RGB adderar mindre än så på priset så kan det kvitta, då når man en middle ground där de som vill ha RGB kan få det och de som vill vara utan slipper betala ett löjligt premium.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Ozzed:

Ska det vara aktuellt för mig så måste det:
vara trådlöst
ha bra passform
ha bra ljud,
ha lång batteritid
ha RGB

Övrigt är väl förhandlingsbart men kan aldrig tänka mig att gå tillbaka till ett trådat headset utan RGB igen. Då är jag hellre utan.

Jag var på vippen att skriva ett ryggdunkande inlägg om att jag förstod din satir, men en snabb googling gav vid handen att du verkar vara seriös. Nu är jag lika förvånad som föregående skribenter, och genuint nyfiken: Varför tycker du att RGB är nödvändigt på ett headset? Acceptabelt eller till och med positivt, absolut – men nödvändigt?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Inet
Skrivet av tozz:

Trådlöst går bort pga Bluetooth. Sitter själv i köptankar på nytt headset men problemet med just BT är att bandbredden inte räcker för mic + ljud. Lyssnar man på ett BT-headset för 4000kr och jämför med ett trådat för 1000kr är mic:en på det sistnämnda i princip hundra gånger bättre pga bandbredden (jag trodde att vi löst detta vid det här laget men tydligen inte, har gått från "måste vara trådlöst" till "trådlöst är inte värt den sämre kvaliteten").
Har man dessutom som jag en hörlursförstärkare med bra mic-in (Schiit Hel) så blir trådlöst ännu mindre aktuellt.

Hej,

Tack för bra feedback!

Det är en utmaning med mikrofonen, ja.

Det lutar ändock mot trådlöst, mycket baserat på våra undersökningar och på vart vi tror intresset kommer finnas framöver.

Vi har några referenspunkter där vi tycker mikrofonljudet är bra för att vara trådlöst, så som Audio Technica ATH-G1WL, så vi har inte gett upp hoppet om att kunna leverera på den punkten. Men mer om det vågar vi inte säga förrän vi fått testa nästkommande exemplar.

Med vänliga hälsningar

Johan

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av stig86:

Jag skulle vilja testa lurarna ni påstår vara överdimensionerade då jag är en person med bautaskalle. Jag har testat åtskilliga lurar men tyvär lider jag av att alla lurar klämmer som tusan efter 20min ca. Men det är jag det 😊

Hör av dig till oss igen mot slutet av projektet så kanske vi kan ge dig vårt testexemplar 😊
Det är en OEM-design vi tog in för att utvärdera, och vi tror inte att det finns i handeln som någon annan variant just nu.

/Johan

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Det är klart tidsplanen håller. Det är sponsrat innehåll...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Hej,

Tack för bra feedback!

Det är en utmaning med mikrofonen, ja.

Det lutar ändock mot trådlöst, mycket baserat på våra undersökningar och på vart vi tror intresset kommer finnas framöver.

Vi har några referenspunkter där vi tycker mikrofonljudet är bra för att vara trådlöst, så som Audio Technica ATH-G1WL, så vi har inte gett upp hoppet om att kunna leverera på den punkten. Men mer om det vågar vi inte säga förrän vi fått testa nästkommande exemplar.

Med vänliga hälsningar

Johan

Hej, om ni tänker trådlös hörlur, finns det möjlighet att utveckla en liknande lösning som Steel series arctis 7 lösning?
DVS. en trådlös sändare som kan skicka över ljudet automatiskt till en ljudutgång när man stänger av hörlurarna?

just den lösningen gör att jag inte bytt ut mina lurar, det är så himla smidigt när man slutat spela att bara stänga av lurarna så går högtalarna igång.

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Inet
Skrivet av Daemon85:

Visst kan det vara rgb på dator prylar, men jag har 0 intresse att betala mer för det...

Skrivet av My2nd:

Jag är av raka motsatsen när det kommer till RGB, om ett headset kostar 1500kr och 300kr av det läggs på RGB istället för ljud-/kvalitet så kommer jag leta upp ett billigare headset utan RGB. Om RGB adderar mindre än så på priset så kan det kvitta, då når man en middle ground där de som vill ha RGB kan få det och de som vill vara utan slipper betala ett löjligt premium.

Vi hör er.

Det lutar just nu åt att inte köra RGB.

Dels talade våra undersökningar sitt tydliga språk, men det innebär också både en extrakostnad och en försämring av batteritid. Såvida vi inte hittar en suverän OEM-design att utgå från, som redan har RGB i designen, är det just nu inget vi strävar efter att lägga till under utvecklingen.

/Johan

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av tozz:

Trådlöst går bort pga Bluetooth. Sitter själv i köptankar på nytt headset men problemet med just BT är att bandbredden inte räcker för mic + ljud. Lyssnar man på ett BT-headset för 4000kr och jämför med ett trådat för 1000kr är mic:en på det sistnämnda i princip hundra gånger bättre pga bandbredden (jag trodde att vi löst detta vid det här laget men tydligen inte, har gått från "måste vara trådlöst" till "trådlöst är inte värt den sämre kvaliteten").
Har man dessutom som jag en hörlursförstärkare med bra mic-in (Schiit Hel) så blir trådlöst ännu mindre aktuellt.

Glöm inte att målgruppen (som inte direkt rockar Schiit Hel) i hög grad skiter i mikrofonens ljudkvalitet. De flesta nya människor jag kommer i kontakt med på Discord har sin gain inställd på 100 % (när t ex 30 eller 50 är neutralt/optimalt) och låter mest bara BRRZZZZZZ när de pratar, men få har något som helst intresse av att försöka fixa det. De behöver ju inte själva höra distortionen – "Jag hörs ju", "Det spelar ingen roll" osv.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av tozz:

Trådlöst går bort pga Bluetooth. Sitter själv i köptankar på nytt headset men problemet med just BT är att bandbredden inte räcker för mic + ljud. Lyssnar man på ett BT-headset för 4000kr och jämför med ett trådat för 1000kr är mic:en på det sistnämnda i princip hundra gånger bättre pga bandbredden (jag trodde att vi löst detta vid det här laget men tydligen inte, har gått från "måste vara trådlöst" till "trådlöst är inte värt den sämre kvaliteten").
Har man dessutom som jag en hörlursförstärkare med bra mic-in (Schiit Hel) så blir trådlöst ännu mindre aktuellt.

Nu vet jag inte vilket headset du använder men inget gamingheadset använder Bluetooth.

Permalänk
Medlem

Jag som har ett extremt litet huvud (vakumförpackade sågspån), har alltid varit ett stort fan av steelseries bågar, som justeras när man sätter lurarna på huvudet.
Steelseries har alltid haft bra passform på sina headsets, siberia var med mig under många många många år.

Kör ett corsair HS70 just nu, men så fort jag lutar mig framåt så ramlar de av. Värdelöst, men fick de för en bra peng.

* Bra passform, ska sitta tight men inte trycka för mycket över öronen
* Lättvikt
* Mjuka goa kuddar
* Gärna LED på micen så att man vet om den är på eller av
* Trådlöst, med bra batteritid eller utbytbart batteri "on the go".
* Bra isolerad mic som inte plockar upp för mycket bakgrundsljud
* ANC är ett stort plus

Kontentan är att det är jävligt svårt för små huvuden att hitta bra gamingheadsets, om man har en begränsad budget och måste köra trådlöst för att inte gå i personlig konkurs pga avslitna sladdar.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Rog strix B450-F gaming | 16GB XPG spectrix D60G CL 14 | Gigabyte 2060 Super Aorus | NZXT C650 | NZXT Kraken X62 | NZXT H510 elite

Permalänk
Inet
Skrivet av moonblase:

Hej, om ni tänker trådlös hörlur, finns det möjlighet att utveckla en liknande lösning som Steel series arctis 7 lösning?
DVS. en trådlös sändare som kan skicka över ljudet automatiskt till en ljudutgång när man stänger av hörlurarna?

just den lösningen gör att jag inte bytt ut mina lurar, det är så himla smidigt när man slutat spela att bara stänga av lurarna så går högtalarna igång.

Tack för grym feedback!
Vi har inte ens tänkt på att det finns, men det är ju en grymt smidig funktion som du säger.

Och ja, nu kommer vi definitivt kika på möjligheten

/Johan

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Alling:

Glöm inte att målgruppen (som inte direkt rockar Schiit Hel) i hög grad skiter i mikrofonens ljudkvalitet. De flesta nya människor jag kommer i kontakt med på Discord har sin gain inställd på 100 % (när t ex 30 eller 50 är neutralt/optimalt) och låter mest bara BRRZZZZZZ när de pratar, men få har något som helst intresse av att försöka fixa det. De behöver ju inte själva höra distortionen – "Jag hörs ju", "Det spelar ingen roll" osv.

Ja det är sant, men vi vill ändå känna stolthet för produkten och vilja använda den själva.
Så lite ambition skadar förhoppningsvis inte, säger vi lite naivt...

Kudos för "rockar Schiit" btw.

/Johan

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Jag har använt flertalet lurar i olika prisklasser och provat på flera andra.
Det mesta jag använder ligger runt 4000kr klassen men har även använt ca 1500kr-klassen också och provat på 10k+.

Trådbundet mot trådlöst... Ej BT helt klart. Nån sorts USBdongle och Wifi för att få mer bandbredd är viktigt. En bra Mic men det brukar bli svårt på trådlöst ändå då det ofta nedprioriteras. Kör Sennheiser GSP 670 idag och den är inte så bra som man kan önska sig. Min kondensatormic för 300kr är bättre tex...

Komforten är A och O, vem kommer köpa ett headset för gamers som man inte kan ha på sig i 6-8h i sträck utan att det gör ont? Inte många! Här är svårt för alla är olika men för mig är sluttande element viktigt (se Sennheiser GSP 670 samt Bose QC35 tex) och inte platt.

Ljudkvalite? Beror på prisklassen men inget sånt där 7.1, det ska vara 1 element i varje öra, ju större ju bättre men här tar ofta budgeten stopp. Vill man ha 7.1 kan man emulera det isåfall.

Utseende? Jag har det på huvudet och ingen spegel framför utan en datorskärm. Det spelar ingen roll för mig tex men smaken är som baken. Detta är mer viktigt när man har trådlösa lurar utomhus isåfall men inte för gamers.

Slutligen, prisvärdhet. Marknaden för lurar är så extremt bred redan och det finns slutna, öppna, halvöppna, on ear, over ear, basiga, midrange, diskant, studio, ja you name it där ute. Varför skulle man välja Inets hörlurar kontra kända märken som finns reviews på? För att priset matchar det man får, och förhoppningsvis är det ett bra headset.

My 2 cent.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Inet
Skrivet av enial:

Jag som har ett extremt litet huvud (vakumförpackade sågspån), har alltid varit ett stort fan av steelseries bågar, som justeras när man sätter lurarna på huvudet.
Steelseries har alltid haft bra passform på sina headsets, siberia var med mig under många många många år.

Kör ett corsair HS70 just nu, men så fort jag lutar mig framåt så ramlar de av. Värdelöst, men fick de för en bra peng.

* Bra passform, ska sitta tight men inte trycka för mycket över öronen
* Lättvikt
* Mjuka goa kuddar
* Gärna LED på micen så att man vet om den är på eller av
* Trådlöst, med bra batteritid eller utbytbart batteri "on the go".
* Bra isolerad mic som inte plockar upp för mycket bakgrundsljud
* ANC är ett stort plus

Kontentan är att det är jävligt svårt för små huvuden att hitta bra gamingheadsets, om man har en begränsad budget och måste köra trådlöst för att inte gå i personlig konkurs pga avslitna sladdar.

Är det möjligtvis en beskrivning vi får använda i vår produktbeskrivning?
Att headsetet är anpassat för vakumförpackat sågspån, alltså.

Förlåt. Jag ska skärpa mig.

Just passformen är en het fråga på kontoret just nu.
Flera av våra testexemplar har varit för stora i passformen och haft för litet spann, så att endast de med större huvuden fått bra tryckfördelning.
Nästa exemplar ska göra detta bättre och vi hoppas hitta ett headset med en bra balans mellan storleksspann och tryckfördelning.

Utbytbara batteriet är också något vi kikat efter, men det är väldigt ovanligt tyvärr.

Angående diod på mikrofonen så är även det en tudelande fråga har vi märkt.
Vissa vill ha helt avtagbar mikrofon, andra fällbar och vissa fast mikrofon med mute-knapp på kåpan.
Så den punkten kommer nog förbli öppen tills att vi får bättre kläm på vilka möjligheter vi har att ändra om.

Tack för bra feedback i varje fall, det uppskattas!

/Johan

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Om ni går på trådlösa:
En funktion som är värd guld, som inte så många verkar använda är att kombinera laddare och hållare i en "basstation" (det sitter kontakter mellan kuddarna på lurarna samt i toppen av basstationen)
Ex.

Glömmer man aldrig "sätta dem på laddning" för det sker automatiskt när man tar av sig dem + att man får ett ställ att hänga dem på. (Förutom att det går att erbjuda fler kontakter m.m. eftersom du inte behöver stoppa all elektronik i lurarna)

Permalänk
Medlem

Jag har ett par Sennheiser Momentum M2 som gör att köra via Bluetooth, 3.5mm _eller_ med inbyggd DAC via USB. Det sistnämnda är vad jag använder mest, mycket tack vare den superba ljudkvaliteten. Går inte jämföra med bluetooth-anslutning, det är extrem skillnad till det bättre.

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimman:

Jag har ett par Sennheiser Momentum M2 som gör att köra via Bluetooth, 3.5mm _eller_ med inbyggd DAC via USB. Det sistnämnda är vad jag använder mest, mycket tack vare den superba ljudkvaliteten. Går inte jämföra med bluetooth-anslutning, det är extrem skillnad till det bättre.

Det är ju superbra om alla alternativen finns men nu har Sennheiser redan bra DACs i sitt sortiment och att slänga in en sån gör inte supermycket för dem när priset för lurarna är så pass högt. De flesta tillverkare väljer 1 anslutningssätt (eller USB / trådlöst) pga priset.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Trådlöst fungerar fint om det sker via RF och inte Bluetooth tycker jag.

Permalänk
Inet
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Jag har använt flertalet lurar i olika prisklasser och provat på flera andra.
Det mesta jag använder ligger runt 4000kr klassen men har även använt ca 1500kr-klassen också och provat på 10k+.

Trådbundet mot trådlöst... Ej BT helt klart. Nån sorts USBdongle och Wifi för att få mer bandbredd är viktigt. En bra Mic men det brukar bli svårt på trådlöst ändå då det ofta nedprioriteras. Kör Sennheiser GSP 670 idag och den är inte så bra som man kan önska sig. Min kondensatormic för 300kr är bättre tex...

Komforten är A och O, vem kommer köpa ett headset för gamers som man inte kan ha på sig i 6-8h i sträck utan att det gör ont? Inte många! Här är svårt för alla är olika men för mig är sluttande element viktigt (se Sennheiser GSP 670 samt Bose QC35 tex) och inte platt.

Ljudkvalite? Beror på prisklassen men inget sånt där 7.1, det ska vara 1 element i varje öra, ju större ju bättre men här tar ofta budgeten stopp. Vill man ha 7.1 kan man emulera det isåfall.

Utseende? Jag har det på huvudet och ingen spegel framför utan en datorskärm. Det spelar ingen roll för mig tex men smaken är som baken. Detta är mer viktigt när man har trådlösa lurar utomhus isåfall men inte för gamers.

Slutligen, prisvärdhet. Marknaden för lurar är så extremt bred redan och det finns slutna, öppna, halvöppna, on ear, over ear, basiga, midrange, diskant, studio, ja you name it där ute. Varför skulle man välja Inets hörlurar kontra kända märken som finns reviews på? För att priset matchar det man får, och förhoppningsvis är det ett bra headset.

My 2 cent.

Tack för utförlig och sober feedback.

Vi håller med i ungefär allt du säger och du är väldigt nära det vi just nu ser framför oss som den slutgiltiga produkten och just prisvärdhet är ett stort fokus för oss, vi vet att vi kommer behöva hävda oss.

Med testgruppen och samarbetet här på Sweclockers hoppas vi kunna bena ut exakt vad som utgör ett bra headset, och på så sätt inte lägga pengar på saker som inte ger motsvarande mervärde.

Din feedback är ett utmärkt exempel på det, så det får vi tacka för

/Johan

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Blk:

Om ni går på trådlösa:
En funktion som är värd guld, som inte så många verkar använda är att kombinera laddare och hållare i en "basstation" (det sitter kontakter mellan kuddarna på lurarna samt i toppen av basstationen)
Ex.
https://content.etilize.com/650/1023438789.jpg

Glömmer man aldrig "sätta dem på laddning" för det sker automatiskt när man tar av sig dem + att man får ett ställ att hänga dem på. (Förutom att det går att erbjuda fler kontakter m.m. eftersom du inte behöver stoppa all elektronik i lurarna)

Hej,

Ja det hade varit en grymt trevlig funktion, men det är dessvärre en funktion som medför ganska så rejäla omkostnader.
Det är dessutom svårare att få till nu för tiden, med restriktionerna som infördes för hörlurar för några år sedan.
Ingen av fabrikerna vi varit i kontakt med har ens det att erbjuda som alternativ just nu.

Det vi siktar på just nu med eventuellt trådlösa hörlurar är istället bra batteritid och laddning över USB-C, vilket vi tror kommer vara ett bättre alternativ vid vår tänkta prispunkt (under 2 000kr).

Men vi gillar idén skarpt och hoppas det blir vanligare på marknaden generellt.

/Johan

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Hej,

Ja det hade varit en grymt trevlig funktion, men det är dessvärre en funktion som medför ganska så rejäla omkostnader.
Det är dessutom svårare att få till nu för tiden, med restriktionerna som infördes för hörlurar för några år sedan.
Ingen av fabrikerna vi varit i kontakt med har ens det att erbjuda som alternativ just nu.

Det vi siktar på just nu med eventuellt trådlösa hörlurar är istället bra batteritid och laddning över USB-C, vilket vi tror kommer vara ett bättre alternativ vid vår tänkta prispunkt (under 2 000kr).

Men vi gillar idén skarpt och hoppas det blir vanligare på marknaden generellt.

/Johan

Restriktioner för hörlurar? Vad är det för något?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig