För fotografen/illustratören HP zBook x2 G4 Wacom

Permalänk
Medlem

För fotografen/illustratören HP zBook x2 G4 Wacom

Säljer min fantastiska bärbara 2in1 dator.

Specifikationer:
Windows 10 Pro 64
Intel® Core i7-8550U(1,8 GHz basfrekvens, upp till 4 GHz med Intel® Turbo Boost-teknik, 8 MB cache, 4 kärnor)
35,56 cm (14 tum) HP DreamColor 14" antireflexbehandlad 4K IPS-pekskärm (3840 x 2160)
16 GB DDR4-2133 SDRAM (2 x 8 GB)
512 GB PCIe® NVMe SED SSD
NVIDIA® Quadro® M620 (2 GB GDDR5 dedikerat).

Här kan du läsa mer om datorn:
https://store.hp.com/SwedenStore/Merch/Product.aspx?id=2ZC11E...

HPs mest kraftfulla, delbara dator. Med anmärkningsvärd prestanda och mångsidighet som får ut maximalt av dina favoritprogram från bland annat Adobe.

Med penna, trackpad och tangentbord som inte behöver sitta ihop med datorn för att fungera kan du jobba med pennan och alla kortkommandon som du redan kan i Photoshop och Illustrator, det blir därför ingen stor grej att gå från mus/ritplatta till att jobba direkt på skärmen. Pennan är riktigt fin den med och har 4096 nivåer av tryckkänslighet samt tiltsupport.

Penntekniken är från Wacom och där ligger verkligen Surface eller andra pennskärmar verkligen i lä.

Varför jag säljer datorn? Jag köpte den för att ha när jag frilansade men blev anställd istället så den används på tok för lite för att jag ska ha samvete att ha den kvar.

Har du några frågor eller vill provköra datorn så finns den i Bollnäs.

Funkar perfekt med Adobe Illustrator, Photoshop, Corel draw, zBrush.

Jag har ingen aning om vad jag ska ta betalt för den här datorn, så jag är öppen för rimliga bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,

Vad är det för ett grafikkort i denna ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chriss1:

Hej,

Vad är det för ett grafikkort i denna ?

NVIDIA® Quadro® M620 2GB är det som sitter i