Permalänk
Medlem

Mus, köpråd under 700 kr

Vet ngn en bra mus för under 700

Funderar på Model O

Rubrik förtydligad från "Mus" /Vzano, Mod
Permalänk
Keeper of the Bamse

Logitech gör bra möss. Du får en G603 Hero wireless för 600kr ungefär.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Logitech gör bra möss. Du får en G603 Hero wireless för 600kr ungefär.

Checkar in den tack för svar iaf

Permalänk
Medlem

Asus möss är sjyssta och inte speciellt dyra.

Permalänk
Medlem

Ångrar inte mitt köp på en g305 ett dugg.
Gick från en g403, trodde det skulle vara riktigt svårt att hantera sån liten mus med mina händer (storlek 9 på handskar) men de gick hur bra som helst.

Permalänk
Medlem

Köp inte Glorius Modell O. Jag har fått lämna tillbaka min två gånger för att den börjar glappa nästan direkt. Enligt Webhallen så är det ett problem med kartongerna den förpackas i, sladden är böjd på ett onaturligt sätt som gör att musen går sönder. De ska dock börja skeppa den i större förpackningar men jag kommer inte köpa den igen.

Recensioner på prisjakt som beskriver samma sak jag upplevde: https://classic.prisjakt.nu/produkt.php?o=5070330

Jag slog till på en Xtrfy M4 istället för att försöka med Modell O en tredje gång. Inte riktigt samma form men jag är nöjd än så länge. Jag skulle även vilja rikta en eloge till Webhallen som bytte ut min mus två gånger utan att protestera.

Permalänk
Medlem

Köpte Model O det är ny förpackning och sen funkar den bra