Telia missleder kunder, inaktiverar USB gränssnitt på F@st 5370e router

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av tcntad:

Bör man inte kunna använda alla funktioner/portar tillgänglia? Telia har noll med USB-porten att göra.

Telia har väl allt att göra med den produkt de står bakom och lånar ut? Gillar man inte att de styr över sina produkters egenskaper så bör man ju hyra nått annat eller köpa nått eget.
Det är i vart fall bara dumt att klaga på att en apparat "bara" uppfyller det den ska och inte nått extra.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Bör man inte kunna använda alla funktioner/portar tillgänglia? Telia har noll med USB-porten att göra.

Gammal tråd.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av yogge:

Gammal tråd.

Ja, det är helt rätt, dock ställdes ny fråga och jag såg dessa, vill gärna veta hur de båda tänker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Ja, det är helt rätt, dock ställdes ny fråga och jag såg dessa, vill gärna veta hur de båda tänker.

Jag nöjde mig med att läsa några rader för att sen konstaterade att de "tänker fel". Däremot hade jag velat ha svar på frågan.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...