Hur föra över musik till iphone/ipad, utan iTunes? Windows 10

Permalänk
Medlem

Hur föra över musik till iphone/ipad, utan iTunes? Windows 10

Halloj! Jag undrar om det finns något smidigt sätt att föra över musik från sin windows-dator till iphone/itunes? Utan iTunes vill säga - har bara dåliga minnen av det (typ oändliga looper av att fylla i Apple-lösenord som jag inte minns).

Traditionell drag-n-drop som med Android verkar inte fungera?

Någon som har tips? Kan tänka mig att använda någon open source-programvara, men itunes och skumma betalprogram (som de jag hittar på google) vägrar jag

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HappySatan:

Halloj! Jag undrar om det finns något smidigt sätt att föra över musik från sin windows-dator till iphone/itunes? Utan iTunes vill säga - har bara dåliga minnen av det (typ oändliga looper av att fylla i Apple-lösenord som jag inte minns).

Traditionell drag-n-drop som med Android verkar inte fungera?

Någon som har tips? Kan tänka mig att använda någon open source-programvara, men itunes och skumma betalprogram (som de jag hittar på google) vägrar jag

Hittade ett tips om att använda Dropbox.

Glhf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av [SmR]BMF:

Hittade ett tips om att använda Dropbox.

Glhf!

Låter klokt, det gamla hederliga molnet! Ska pröva, tack!

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Skrivet av HappySatan:

Låter klokt, det gamla hederliga molnet! Ska pröva, tack!

Np!