Uboat eller Silent Hunter? (Ubåtssimulatorer)

Permalänk
Medlem

Uboat eller Silent Hunter? (Ubåtssimulatorer)

Är sugen på något simulatorspel, om jag nu begriper mig på dem sen är en annan historia.

Uboat eller Silent Hunter (länk till femman men kan lika gärna vara trean eller fyran), vad säger ni?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

@Beginner: Tittar man på betygen så verkar ju Uboat vara given.
Samt att det är nyare vilket gör det mer troligt att det fungerar bättra på moderna plattformar.

Permalänk

@Beginner:

Jag försökte mig på silent hunter. Det var riktigt nice, men det krävs en del tid för att komma igång. Finns även en mod som heter wolf-något som tydligen är semiobligatoriskt.

Permalänk
Medlem

Här är ett bra forum att gå in o höra sig för om råd. Finns länkar till vartenda ubåtsspel därinne.

Möjlighet att också stödja sidan med en liten gåva och därmed få tillgång till en massa moddar.

https://www.subsim.com/radioroom/index.php