Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Uboat eller Silent Hunter? (Ubåtssimulatorer)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skogen i norra Uppland!
Registrerad
Okt 2002

Uboat eller Silent Hunter? (Ubåtssimulatorer)

Är sugen på något simulatorspel, om jag nu begriper mig på dem sen är en annan historia.

Uboat eller Silent Hunter (länk till femman men kan lika gärna vara trean eller fyran), vad säger ni?

Fractal Design Dynamic X2 GP-14 140mm Vit | Noctua NH-D14 | Corsair Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) DDR4 3200MHz CL16 | EVGA Supernova G3 750W Modulärt | ASUS DRW-24D5MT DVD±RW 24x SATA Internal Black Bulk | Fractal Design Define R5 Black Pearl | MSI GeForce GTX 1080 Ti Sea Hawk X HDMI 3xDP 11GB | Samsung 850 EVO Series Basic SATA III 2,5" SSD - 1000GB | Samsung 960 EVO M.2 SSD - 500GB | ASUS PRIME Z370-P | Intel Core i7 8700K | ASUS PB278Q | Windows 10 Home Svensk.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborgsområdet
Registrerad
Okt 2003

@Beginner: Tittar man på betygen så verkar ju Uboat vara given.
Samt att det är nyare vilket gör det mer troligt att det fungerar bättra på moderna plattformar.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2019

@Beginner:

Jag försökte mig på silent hunter. Det var riktigt nice, men det krävs en del tid för att komma igång. Finns även en mod som heter wolf-något som tydligen är semiobligatoriskt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kalmar
Registrerad
Feb 2002

Här är ett bra forum att gå in o höra sig för om råd. Finns länkar till vartenda ubåtsspel därinne.

Möjlighet att också stödja sidan med en liten gåva och därmed få tillgång till en massa moddar.

https://www.subsim.com/radioroom/index.php