Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Command & Conquer: Remastered – lördagsstream med Jonas

Trädvy Permalänk
Häxmästare ✨
Jonas Thörnqvist
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

Command & Conquer: Remastered – lördagsstream med Jonas

Tänkte spendera någon timme eller två denna regniga lördag med att sparka igång remastern av en av mina absoluta favoriter inom RTS-genren, så om ni är pepp på att se hur bra Petroglyph har lyckats med att hotta upp grafiken är det bara att hänga på streamen!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2008

Härligt, tack för denna stream, passar perfekt denna regniga lördag. Är väldigt sugen på ett köp då detta spel ligger mig varmt om hjärtat

Mvh

Corsair Obsidian 1000D - Asus X370 CH6 - Ryzen 3700X@4,4GHz - G.Skill Flare X 16GB DDR4 - GALAX RTX 2080 Ti HOF 10th Anniversary OC Lab Edition - Corsair Hydro X custom loop - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Samsung 960 Evo -Samsung 860 Qvo - WD Black 4TB - Acer Predator X27 4K@144Hz

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2010

Kane lives och Jonas är live!

Command & Conquer är tillbaka!
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1559511-command-conque...

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Trädvy Permalänk
Relik 📜
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av NodCommander:

Kane lives!

Äntligen sitter ditt nick som det ska igen!

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-8400 - Z370M-ITX/ac - GTX 1070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 3600 - Prime B450-Plus - GTX 1080 Ti - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> Surface Pro 7 - i5-1035G4 - 8 GB DDR4
▪ Konsol -> Nintendo Switch Lite

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Maj 2002

Ni sänder inte på Twitch med?

Vituð ér enn, eða hvað?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011

Jag köpte det igår, härlig nostalgi

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Slutarp
Registrerad
Maj 2015
Skrivet av Xverminator:

Jag köpte det igår, härlig nostalgi

Jag köpte det när det kom ut för pre-order på steam😀😀. Det är typ dem enda c&c spelen jag inte lyckades spela klart campanjen på för att jag hade ingen dator på den tiden å morsan och farsan va som dem va och när jag skaffade egen dator så var den för bra så att dem spelen krashade och jag hade svårt att hitta dem orginal så då blev det c&c tiberian sun samt ra2.. sen skaffade jag den första kollektionen av c&c som var fram till generals zero hour. Efter det kom ju c&c3-3kw (kane`s wrath) ut så bara gdi på tiberian sun firestorm avklarat nod på vanliga tiberian sun avklarat. Kom ej förbi obelisk of light på ena gdi uppdraget när man typ hade en enhet eller något. Och generals ej avklarade var för roligt med general kampen så struntade i kampanjen. Sen har jag hört att dem ska remastra ra2 samt tiberian sun..

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2003

Går det köra multiplayer med sina polare?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Slutarp
Registrerad
Maj 2015
Skrivet av lindebring:

Går det köra multiplayer med sina polare?

Jajemän det finns rankad åxå tror jag har inte kollat så noga startade det idag en kort stund för att se hur det såg ut var snyggt gjort alltså inte alls besviken som vissa andra på steam var..