Vill du vara del av diskussionerna i forumet, ställa frågor eller hjälpa andra? Registrera dig här!

Köpes akut, USB ansluten webbkamera

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vid datorn
Registrerad
Feb 2007

Köpes akut, USB ansluten webbkamera

Har ett digitalt möte med en potentiell arbetsgivare bokad imorgon morgon, ingen webbkamera. och begränsad budget. Billigaste webbkameran i lager i affär i stan? 1796:-

Söker i huvudsak en USB webbkamera i Katrineholm eller kringliggande orter som kan hämtas ikväll. Min budget ligger på 300-400 som högst, helst billigare.

Läs hela annonsen här

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sverige
Registrerad
Nov 2007

Är det i lager från butik som har öppet köp efter bruten förpackning så kan du lämna tillbaka webcamen om du inte är nöjd

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vid datorn
Registrerad
Feb 2007

@µiCro:
Har inte ens summan för att köpa den till att börja med . Har letat runt, frågat familj. Men det finns ingen som använder eller har webkamera. Inte ens i sina bärbara.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Apr 2009

Kolla på appen DroidCam, det är en gratis app som gör mobilen till en webbkamera

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Nov 2005

Dum fråga kanske, men Facetime? Har för mig android ska ha något motsvarande också.

Ryzen 5 3600, AOC C24G1, Rx 5700 pulse

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vid datorn
Registrerad
Feb 2007

@magma86: facetime ger inte en kamerastream till datorn. Däremot har jag fått till en riktigt ghetto lösning med e2eSoft iVCam. Skulle föredra en webkamera forfarande, men det kommer att fungera.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kiruna
Registrerad
Okt 2004

Lycka till imorgon!

Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes.

@oscar:prutt.party / monotux@freenode

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Nov 2005
Skrivet av str8forthakill:

@magma86: facetime ger inte en kamerastream till datorn. Däremot har jag fått till en riktigt ghetto lösning med e2eSoft iVCam. Skulle föredra en webkamera forfarande, men det kommer att fungera.

Ok, önskar dig lycka till med samtalet

Ryzen 5 3600, AOC C24G1, Rx 5700 pulse

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vid datorn
Registrerad
Feb 2007

@monotux @magma86 mötet gick kanon!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats