Internet cafe Örnsköldsvik

Permalänk
Medlem

Internet cafe Örnsköldsvik

Halloj!

Nu är det ju så att vi är i övik på semester. Så jag tänkte att man kan ju lira lite på kvällarna.
Men då säger min kära fru att laptopen var inte välkommen med.

Så min fråga.. Finns det nån internet / spelcafe i övik?

Permalänk
Medlem

Inte direkt svar på frågan, men:

prata med frugan? Det finns väl en anledning till varför hon inte vill att laptopen ska med. Kanske hon känner att hon vill ha mer av din tid, eller att du behöver lite tid från datorn?

I annat fall kanske det är bra att förklara att spelandet är något du ser fram emot på semestern och skulle uppskatta om du kan få spela.

Permalänk
Medlem

Förstår inte problemet. Enligt dig säger hon att laptopen inte är välkommen, inte att du inte får spela.

Packa ner stationära utan att hon är medveten om det. Sedan när hon väl märker att du har denna med dig så har du alltid försvaret "Du sa ju laptopen".

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 11400F | GPU: GTX 760 2GB | MB: Gigabyte B560M Aorus Pro | RAM: Corsair Vengance LPX 16GB @ 3200 Mhz | PSU: Seasonic Focus GX 650 watt | Chassi: Fractal Design Meshify 2 Compact | SSD: Kingston A2000 1TB | CPU-Kylare: Cooler Master Evo 212 v2

Bildskärm: MSI Optix G242 | Mus: Endgame Gear XM1r | Tangentbord: Varmilo VA88 Charcoal MX Red

Permalänk
Medlem

Skulle bytt käring, eller stannat hemma om dom orden kom ur min käring

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D, Intel Core I9 9900k@5ghz/1.270v, Asus Maximus XI Hero, ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC, G.Skill Trident Z 4x8GB 3600mhz, Corsair RM650i

Permalänk
Medlem
Skrivet av pavl1sh:

Förstår inte problemet. Enligt dig säger hon att laptopen inte är välkommen, inte att du inte får spela.

Packa ner stationära utan att hon är medveten om det. Sedan när hon väl märker att du har denna med dig så har du alltid försvaret "Du sa ju laptopen".

Haha bästa.
Nämen tanken är ju o lira när andra sover.
Kvittar väl om man spelar eller kollar på.film 🙃