Reservdelar till iiglo Skärmfäste MS410

Permalänk

Reservdelar till iiglo Skärmfäste MS410

Så jag har letat runt överallt nu och kan inte hitta några extra delar. Så jag tänkte kolla här om någon av om det finns något liknande som jag kan använda. Jag letar efter små plast rör som man ska sätta mellan skärmen och skärmfästet, eftersom jag har böjda skärmar så kan jag inte fästa dem utan de här små rören. När jag köpte stativet så hade jag bara 3 skärmar men hade tanke på att köpa en fjärde så jag la allt extra i en låda.

Lite off topic förra veckan så passade jag min kusins son och han gick igenom min låda med reservdelar för att förmodligen hitta något att leka med och på grund av det så fattas jag de sista 4 rören.

Rören är dem som ligger höger om den ovala plattan med ett hål i mitten.

Rören är ca 1,5 cm höga och 1 cm breda och är gjorda av plast.

Tack i förhand

Permalänk
Medlem

Du menar alltså skruvdistanserna som ligger i påsen?

iiglo är ju Kompletts egna märke så kanske har de reservdelar?

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk

@Joakim Ågren: Ja skruvdistanserna, Kunde inte hitta något på komplett så jag tänkte om det fanns något liknande därute