Permalänk
Medlem

RC Helikopter

Inför en flytt rensar jag lite i garaget, och snubblade över en RC helikopter jag köpte för ~6 år sedan. Denna överlåtes nu till någon som är villig att hämta den i Västerås. Känns onödigt att slänga den.

Den är komplett med radio, reservdelar och en väska som allt förvaras i.
Den lider dock av en märklig sjukdom, där helikoptern inte orkar lyfta sin vikt över en viss pitch. Detta kan bero på inställningar i kontrollern, eller något hårdvarustrul (typ kass motor eller batteri). När jag senast pillade med det så kostade reservdelar typ ingenting. Jag tänker dock inte felsöka saken, så det får du som mottagare pyssla med själv.

Det som ingår:
- Helikopter modell liten (utan den där stabiliserande stången över rotorbladen = svårare att flyga, men man kan göra fler trick)
- Radiosändare
- Ett gäng dåliga LiPo batterier + laddare
- Lite reservdelar
- En väska som allt förvaras i.

Finns att hämta i Västerås. Först till kvarn, eller den jag känner för helt enkelt 🤷‍♂️
Var snäll och hör inte av dig om du inte är villig att hämta den.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem

Jag kan gärna ta den om det inte skulle vara för besvärligt för dig att frakta den? Jag står givetvis för frakten.

MvH,

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö, kan hämta

Permalänk
Avstängd

Hämtar imorgon om de innan mig ångrar sig.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Skänkt till @Stefflo. Tack för visat intresse allihopa

Visa signatur

---

Permalänk
Avstängd

Tackar för den. Hoppas hinna testa i helgen.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10